|
||||
|
||||
W.d.g.e.g.
het is weer voorjaar en de schuur wordt eens opgeruimd... ook ik wil een aantal spullen kwijt en biedt deze aan voor Wat De Gek Ervoor Geeft
Ik ken de regels en zal overal prijzen bij zetten, weet dat alles onderhandelbaar is, ik wil mijn ruimte wat opgeruimder hebben! Kleine achterlichten golf 1 en Cabrio 1 set helemaal standaard (verkocht) en 1 set iets gespoten (door wassen al redelijk vervaagd) per set €10,= ************************************************** ******* Lampdragers voor brede achterlichten golf 1 per stuk €2,= ************************************************** ******* Ori golf 1 knippers per set €10,= ************************************************** ******* Instrumentenpaneel golf 2 (ik denk 8v of G60) inclusief een gedeelte draadboom. kmstand 209164 totaal €50,= ** VERKOCHT** ************************************************** ******* Verhoogde vloer precies passend in golf 1 cabrio, aan te passen voor golf 1. Bij deze vloer komt de basbox JL Audio in luchtdichte kist, passend in reservewiel ruimte (wel even de metalen pen afzagen) en losse panelen om het geheel af te werken (box moet weer teruggeplaatst worden, is door mijn eerder airride inbouw eruit gehaald) Zonder versterker, incl sub €150,= ************************************************** ******* 25 stuks oude VW bladen zoals Scene. Speed. Bladen uit 1999, 2000 prijs: een bloemetje voor mijn vrouw Ralf, plezier ermee, bloemetje is gewaardeerd ************************************************** ******* 16" Passat highline velgen redelijke staat, ergste remstof al verwijderd maar velgranden nog niet netjes gemaakt €100,= ** VERKOCHT** Alles is af te halen in Arnhem of evt in overleg op eigen kosten te versturen
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 01-10-2011 at 07:47. |
|
||||
|
||||
Up. Al interesse getoond in 1 set achterlichten
|
||||
|
||||
Hallo,
Is het tellerhuis van een 1.6 ook twee stekkerig? Ik wil namelijk een toerenteller in de auto! Laat met het ff weten. Zoja dan heb ik intersse!
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee... Wellicht dat anderen je kunnen helpen.
|
||||
|
||||
Quote:
Set ori lampen verkocht aan evilnyntje, pakje 1 verlaat Arnhem
|
||||
|
||||
Niemand voor deze spullen, vraagprijzen zijn (sterk) onderhandelbaar...
|
||||
|
||||
Je hebt pm
|
||||
|
||||
Quote:
velgen verkocht aan clavani tot zaterdag
|
||||
|
||||
Mk 2 teller ovb verkocht, bieden voor de overige spullen staat vrij
|
||||
|
||||
Ik wil de tijdschriften deze week wel ophalen in ruil voor een bloemetje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me een goed plan! Ben benieuwd wat je meebrengt ;-) Bel me maar, nummer via pm
|
||||
|
||||
*** iets geschoond***
Kleine achterlichten golf 1 en Cabrio 1 set iets gespoten (door wassen al redelijk vervaagd) per set €8,= ************************************************** ******* Lampdragers voor brede achterlichten golf 1 per stuk €2,= ************************************************** ******* Ori golf 1 knippers... ahum, MK2 dus per set €8,= ************************************************** ******* Verhoogde vloer precies passend in golf 1 cabrio, aan te passen voor golf 1. Bij deze vloer komt de basbox JL Audio in luchtdichte kist, passend in reservewiel ruimte (wel even de metalen pen afzagen) en losse panelen om het geheel af te werken (box moet weer teruggeplaatst worden, is door mijn eerder airride inbouw eruit gehaald) Zonder versterker, incl sub €125,= ************************************************** ******* Alles is af te halen in Arnhem of evt in overleg op eigen kosten te versturen
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 14-07-2011 at 19:55. |
|
||||
|
||||
de spullen zijn blijkbaar te duur, prijzen bijgesteld!
|
||||
|
||||
uppa, bij dit topic mag je wel met een belachelijk bod komen....
|
||||
|
||||
weer in het zicht, bladen opgehaald!
|
||||
|
||||
Pffffff, uit het stof: schuur is leeg!! Mag dicht