|
||||
|
||||
(VR6) plus ophanging zonder stuurbekrachtiging
Ik ben bezig met het reviseren van een complete plus ophanging voor mijn Jetta.
Deze Jetta moet zo licht mogelijk opgebouwd worden en daarom wil ik ook niet de elende van stuurbekrachtiging. Wat ik mij afvraag is of er lange stuurarmen zijn voor onbekrachtigde stuurhuizen. Zo ja, mag ik dan aub weten waar ze gebruikt zijn (misschien een golf 3) Als ze er namelijk niet zijn, dan ga ik zelf een setje verlengen met overzet bus.
|
|||
|
|||
ik zou niet weten wat het verschil tussen de lengte moet zijn? zonder of met stuurbekrachtiging + of geen + onderstel is even breed naar mijn weten.
Enige verschil is opschroef axiaal kogels of inschroef |
|
||||
|
||||
Een plus ophanging is ongeveer 50mm breder (spoorbreedte) dan zouden de stuurarmen ook langer moeten zijn om niet heel veel uitspoor te krijgen.
Ik weet dus niet of er plus ophangingen zijn of andere ophanging waarvan de stuurarmen langer zijn en op een onbekrachtigd stuurhuis passen.
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 22-01-2013 at 07:55. |