|
||||
|
||||
Golf 2 stoelframe of stoel compleet met frame
Zoals titel zegt. Opzoek naar een stoelframe of een complete bestuurders stoel mits het stoelframe maar goed is. Staat van de stoel is dan dus niet belangerijk.
Alleen zuid-limburg. |
|
|||
|
|||
Oud of nieuw model?
|
|
||||
|
||||
Moet ik heel eerlijk zijn, geen idee wat het verschil is maar het is voor een MK2 GTI uit 1989 dus neem aan het nieuwe model!
|
|
|||
|
|||
is volgens mij hetzelfde toch kwa onderstel?
Ik heb overigens wel een volledig interieur staan.. gaat het liefst compleet weg (40euro).. |
|
||||
|
||||
hee erwin,
Ik wacht nog even af. Ik heb een Edition one interieur gevonden wat ik deze week ga bekijken/ophalen. Mocht dit niet doorgaan zal ik ff kijken of ik interesse in het volledige interieur heb |
|
|||
|
|||
Quote:
Verschil zit hem in de bevesteging van de rugleuning Meen dat 90/91 het nieuwe model is Als je een best.stoel hebt die in hoogte verstelbaar is dan heeft het nieuwe model een grote handel/handvat De stoelen passen in alle bouwjaren,alleen de bekleding is niet uit te wisselen even als de rugleuning Nieuwe model kan je wel weer combineren met golf3 |
|
|||
|
|||
je hebt pm
|
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
k heb nog wel een stoeltje staan van een golf 2 gti, alles is er nog goed aan, 15 euro mag je hem hebben, staat bij venlo
gr. wilco |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je maar 1 stoel? Binnenkort is die meeting bij venray in de buurt, als ik daar heen ga dan wil ik hem misschien wel even oppikken. |
|
|||
|
|||
Quote:
heb er 2, maar zijn wel allebei andere bekledinge, maar wel allebei netjes, 25 euro mag je zo ook wel beide hebben gr. wilco |
|
||||
|
||||
Ja bekleding maakt me verder niks uit. Ik zoek alleen het stoelframe, rest knikker ik toch weg. Zal even kijken, mocht het zo zijn zal ik je van te voren nog wel een pm sturen, ben ik al geslaagd zal ik het je ook even laten horen.
|
|
|||
|
|||
okeej is prima, hoor t wel dan
gr. wilco |
|
||||
|
||||
up niemand hier in de buurt wat liggen?