|
||||
|
||||
Diverse Golf 1 onderdelen
GERESERVEERD
Jaren geleden heb ik een Golf GX 1.5 gesloopt voor bepaalde onderdelen. Daarnaast heb ik ook nog wat GTI spulletjes. Nu heb ik nog steeds wat onderdelen en wordt het tijd om op te ruimen. In een koop zou mooi zijn. Ik heb echt geen idee wat ik er voor moet vragen. Als je interesse hebt in een onderdeel pb me dan jouw bod. Als het een reeel bod is, dan hebben we een deal. Ik heb geen zin om uit te zoeken wat deze spullen allemaal waard zijn en ook overal de hoofdprijs voor te willen hebben. Zoals gezegd wil ik opruimen. Als ik een prijs voor een onderdeel heb, dan zal ik de advertentie aanpassen Ik heb een aantal foto's van de onderdelen. Deze mail ik op verzoek. - Spatlappen (4 stuks, wolfsburglogo) - Achterlichten, breed model. 2 setjes. 1 met binnenwerk - Achterlichten golf 2 - 1 koplamp golf 2 - Zekeringskast - Gordels - Corrado grille? - Achterspoiler 1 delig voor bovenaan de achterklep - 2x tellerbak (met toerenteller) - Contactslot (zonder sleutel) - Knipperlichten - Ontsteking - 1x Startmotor - Ruitenwisserarmen - Km tellerkabel - Motorkapkabel + hendel - Afdekkapjes rail voorstoelen - Naafkapjes zwart plastic (14 inch velgen) - Getinte ruiten achter (zijkant) - Stuur 4 knops 1x Lx logo 1x vw logo - radiator met expansievat - Nieuw accuplaat golf 2 - Claxon - Raamslingers - Bumper achter (grijs met bies) - Diverse schakelaars - Kachelkraan - Bobine - Koppeling incl vliegwiel en drukgroep - Waterpomp met huis - Ruitenwisser mechanisme achterklep - Nokkenaswiel - Aandrijfassen - Zijpanelen achter golf 1 zwart - Hoedenplanksteunen zwart - Nog wat klein spul In een koop De onderdelen liggen in Goor (overijssel) (onderdelen aangepast en prijs aangepast)
LR Freelander (Werkpaard) MB A160 (Boodschappen) VW GOLF S '80 (Hobby) Last edited by meijer1972 : 01-01-2013 at 15:08. |
|
|||
|
|||
Kun je me een pm sturen met wat foto's van de dunne spiegels en je zekeringskast?
|
|
||||
|
||||
Voor foto's stuur een pm met de vraag en mailadres. Ik mail de foto daarna.
|
||||
|
||||
Onderdelenlijst en prijs aangepast.
Daarnaast heb ik ook nog 2 achterdeuren van een Golf mk1 voor 50 euro samen. Koop je de onderdelen daarbij dan alles voor 100 euro
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Verkocht en opgehaald!