|
||||
|
||||
vraagje
Passen de raammechanismen van een 5 deurs polo ook op een 3 deurs?
Met name de electrische mechanismen. Zo nee eventueel pas te maken? Kan een complete set overnemen maar komt van een vijf deurs
|
|||
|
|||
Past niet, gaat niet passen en is niet aan te passen.
|
||||
|
||||
Okee helaas,
Is de originele centrale vergrendeling wel gelijk? (op de 2 extra deuren na)
|
||||
|
||||
Of gaat dat ook niet passen ivm de lengte van de luchtslangen en bedrading in de deuren??
|
||||
|
||||
Laat maar zijn compleet andere nummers...
1 6N3971122A wiring harness for central locking lhd 2 doors / (1) 6N4971122A wiring harness for central locking lhd 4 doors / Zonde.
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad scheelt ca 20 cm, deurslot met cv is gelijk aan 4-deurs. Tussen 6N1 en 6N2 is volgens mij ook geen verschil. btw ik heb nog een werkend cv slot liggen voor een rechterportier.
|
|||
|
|||
Nog even een aanvulling op mijn pm over de overeenkomst tussen 6n en 6n2 raammechanieken. De raammechanismes van een seat ibiza of cordoba zijn wel compleet anders.
|
||||
|
||||
Een vraagje nog.
Ik heb mijn electrische raammechanismen binnengekregen. Deze zijn aan de rechterzijde stuk. Kan ik die van mijn manuele mechanismen afhalen of zijn die compleet anders? Anders probeer ik ze te bestellen bij de dealer. (kon er trouwens geen onderdeelnr van vinden in vagcat...)
|
||||
|
||||
Kan iemand mij zeggen waar ik de geschakelde plus kan vinden in de zekeringkast?
Mijn electrische ramenset heeft wel een zekering bij de plus maar geen relais en thermozekering. Dus neem aan niet op de constante plus. (heeft iemand nog een origineel thermozekering en relais liggen van bv golf 2,3 of polo 6N1)
|
||||
|
||||
Geschakelde plus inmiddels gevonden.
Interieur bedrading afgemaakt, linker mechanisme deur bedrading ingebouwd. Werkend. Morgen rechts nog, werd te donker...
|
||||
|
||||
mooi, werd zeker ook te koud?
|
||||
|
||||
Dat ook, maar moest bij het rechter mechanisme ook het ruithef rubber vervangen. (die blokjes op de foto boven)
Klemde niet goed meer. Hopelijk blijft het morgen nog even droog. En het mooie is dat ik nu ook de thermozekering en relais gevonden heb bij iemand hier op 't forum