![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste veedubbers
heb als dagelijks vervoer van het voorjaar een mooi knalrood, golfje 2 GTD gekocht, helemaal standaard weinig bijzonders, dat was de bedoeling dat dat ook zo zou blijven........ maar ja je weet hoe het gaat hebben inmiddels de wastegate verdraaid zodat die iets beter van de plaats komt, want standaard trok die geen worst van tafel ![]() gister een intercooler van een LT geregeld voor nop ![]() in de schuur ligt een 60/60 verlagingssetje die er vanavond ondergaat, originele schokbrekers zijn nl zo gaar dat je 10 minuten nadeint als je over een hobbeltje rijdt ![]() velgen zijn binnekort ook aan de beurt, moet voor de type1 toch nog 15" winter/circuitvelgen regelen, dus klap ik deze zomers onder de diesel, zit aan een setje borbetjes ofzo te denken, niet zoveel bijzonders kijk wel wat voor leuks ik een keer tegenkom zooo da was het ff voor vandaag :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() wij moeten foto's zien bobbies!!!!!!
maar klinkt goed voor een daily..maatje van me is ook bezig met gtd als daily.... |
|
||||
|
||||
![]() camera is naar de vaantjes Bruders........ zal binnekort wel ff picas maken
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met dit antwoord nemen we geen genoegen, FOTOS!!! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() het is een rooie golf diesel chris, ziet er hetzelfde uit als die 3 miljoen die er rondrijden op deze aardkloot :biggrin: alleen wat sneller en lager, en hij rookt wat meer als gemiddeld....... wat trouwens erg effectief is tegen bumperklevers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoppa:
![]() |