|
|||
|
|||
Golf 4 V5 highline in onderdelen te koop
Te koop: Golf 4 V5 in onderdelen wegens voorschade.
- Interieur vol zwart leder, leer is in zeer goede staat (compleet met armsteun en zij panelen) € VERKOCHT - Highline stuur met airbag € 175,- - V5 blok (110kw) 156800km NAP € VERKOCHT - V5 versnellingsbak (5bak) 156800km NAP € VERKOCHT - Highline achterlichten € VERKOCHT - BBS le mans velgen. 1 velg (voor) heeft schade € VERKOCHT - Apex verlagingsveren € VERKOCHT - nieuwe originele V5 logo's (nog in plastic) €10 p/st - koplamp rechts € VERKOCHT - 6 CD wisselaar origineel VW met beugels € 50,- - Airco radiateur € 50,- - Airco pomp € 100,- - Airco bedienings paneel (automatische airco) € VERKOCHT - Voorbumper roosters (1 heeft lichte schade) € VERKOCHT - Deuren (3drs kleur satijn zilver) €125 voor 2, €75 per stuk (incl ramen, raammechanisme, sloten) - Achterklep (satijn zilver) €50 - Spiegel bestuurderszijde, klein barste in de kap. Is elektrisch €25 Foto's van specifieke onderdelen kan ik op aanvraag maken Zoek je andere onderdelen, pb dan even, ik heb een complete V5 in onderdelen liggen. (Voorbumper, voorschermen en motorkap zijn niet meer bruikbaar) De prijzen zijn vraagprijzen, goed bod is welkom. Woonplaats: Nieuweroord (Dr.) Last edited by ewoud-e : 29-12-2012 at 21:11. |
|
|||
|
|||
Evt wel interesse in de veren, mits ze niet meer dan 40mm verlagen (wil ze met originele schokkers monteren).
Hoe is de pookknop+zak en heb je electrische raamschakelaars bestuurderskant?
|
|
||||
|
||||
Heb je een duidelijke foto van het stuur zodat ik de slijtage kan zien?
|
|
|||
|
|||
@ Ivo's: veren verlagen meer dan 40mm. Pookknop en zak zijn in goede staat. En de electrische raamschakelaars verkoop ik icm het interieur.
@Mr. Lee: Zoals te zien is heeft het stuur bovenaan wel slijtage. Verder zijn de achterbumper en velgen verkocht, woonplaats is toegevoegd. Nog een foto van het airco bedieningspaneel Zal zo snel mogelijk meer onderdelen los op de foto zetten Last edited by ewoud-e : 04-09-2012 at 09:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok bedankt, dan zoek ik nog even verder. Succes met de verkoop |
|
||||
|
||||
Zitten bij de achterlichten ook de fittingen?
Zoja mag je ze voor dat geld naar me opsturen |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, fittingen zitten er wel bij. Ik stuur je wel even een pb Interieur, achterbumper, versnellingspook en teller zijn inmiddels verkocht Ben met het slopen afgelopen week niet zover gekomen dan ik verwacht had, ik probeer de pb en reacties zo snel mogelijk te beantwoorden. Last edited by ewoud-e : 09-09-2012 at 12:22. |
|
||||
|
||||
Dan wacht ik daarop
|
|
|||
|
|||
Is de versnellingsbak nog te koop? Zoja, heb je eventueel een bak code? Is de bak verder in orde?Bokken/kraken of andere geluiden?
|
|
|||
|
|||
bak is verkocht al verkocht aan mij. hangt ondertussen al achter een ander project.
|
|
|||
|
|||
Versnellingsbak is inderdaad verkocht, heb het ook even in de beginpost gewijzigd.
|