#1
|
||||
|
||||
1.9td ombouw
wie heeft dit allemaal al een keer gedaan, want ik zit er echt hard aan te denken om mijn 1.6d om te bouwen naar een 1.9td van een golf 3.
de reden voor de 1.9td is omdat er meer onderdelen voor te krijgen zijn. ik kan ook nog aan een bak komen van een golf 2gtd, is deze makkelijker er achter te zetten dan de bak van de golf 3? hoeveel moet je eigenlijk aanpassen aan de bekabeling of kan je de meeste sensoren gewoon overzetten of weer gebruiken met de caddy bekabeling(temperatuur sensor enzo)? en de assen van de 1.6d kan je er ook gewoon opzetten of zit je dan met dat 90mm 100mm verhaal te kutten? ik weet dat er 100topics over zijn maar alles wat ik op search kan vinden zijn allemaal delen van ombouw en niet compleet aangegeven.
__________________
I love it when a car comes together |
#2
|
||||
|
||||
alles past,of is over te zetten.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
bedoel je bekabeling of gewoon echt letterlijk alles?
__________________
I love it when a car comes together |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
met alles bedoel ik alles ja.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
|||
|
|||
Alles past, meende dat alleen de steekassen van een golf te lang zijn voor een caddy...
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project |
#6
|
||||
|
||||
klopt maar als de assen niet in eens passen,kun je de schotels overzetten.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#7
|
||||
|
||||
daar zat ik dus ook al aan te denken.
moet maar eens ff beginnen met de spullen te verzamelen, eerst maar eens een motor zoeken.
__________________
I love it when a car comes together |
#8
|
|||
|
|||
Ik ben een 1.9 tdi AHU uit een golf 3 aan t inbouwen in mn Caddy.
100 mm aandrijfassen van een golf cabrio schakelsysteem uit de donorauto over zetten koppeling ombouwen naar kabel of in je mk1 hydrolisch maken gaspedaal electrisch maken in je mk1 of je pomp mechanisch laten maken (laatste doe ik) kabelboom op die vd mk1 aanpassen of pomp mechanisch maken. Ben je van alle electronica af. |
#9
|
||||
|
||||
daarom wil ik dus een 1.9TD met mechanische pomp, scheelt me die aanpassing al.
maar jij gebruikt dus de bak van de golf 3 gewoon? hoe zit je dan met de steun?
__________________
I love it when a car comes together |
#10
|
||||
|
||||
heeft de aaz niet gewoon een 020 bak? kan het ook mis hebben
|
#11
|
||||
|
||||
makrolon gebrukt orgineelebak denk ik .
dat is met hydrokoppling.kun je ook t4 hefel opzetten voor kabel . de 19td kun je gewoon je steunen gebruiken . en je eigenkabelboom benz uitvoering kabelboom kun je ook gebruiken, stelt weinig voor succes met ombouw |
#12
|
||||
|
||||
dank je gooigolf dat is goeie duidelijk informatie, denk dat ik nu ongeveer wel weet wat ik moet doen/hebben om dit goed te doen.
eerst die motor maar eens zoeken.
__________________
I love it when a car comes together |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
en als je eens wat weten moet , roep je maar , |
#14
|
||||
|
||||
is goed, houd ik je aan! :P
__________________
I love it when a car comes together |