![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik ben Qbank
Ik ben van Belgie 30 jaar en ik heb dus ne Golf 3 TDi 81kw van 97 ik heb deze wagen al van 2004 facts Updates 2011 Updates 2012 Opties : Elektrische ruiten Centrale vergrendeling ABS Afstands bediening Mistlampen Bestuurdere en pasagiers airbag Airco Car-kit Rabit uitvoering Leder stuur, handrem en pook zilveren wijzerplaten Exterieur : GT-lip -> US Lip Audi A4 Style Lampen -> Koplampen met pinkers Clear LED tail lights Chrome logolose gril Chrome dak antene -> korte antenne klinken en stootlijsten in koetswerkkleur Gecleande kofferklep Gecleande voor en achter bumper Cult latje met electronische sturing Votex Spoiler Project two spiegels OEM look grillen met mislichten (omgeboud tot dagrijlichten) Interieur : Full Black Leather chrome golf 4 cabrio klinken Nokia CK-7W Car-Kit Armsteuntje chrome slotvangers met vergulde bouten Audi R8 zetels Billet Stuur Motor en motorruimte : K&N sport inlegfilter Bonrath Power-Rohr PSi PowerBox Bonrath Power-Lift chrome doppen vergulde schroeven Velgen & banden : Zomer: 17" Focal SD5 velgen met Cooper Tyres 205/45R17 Zomer: 17" Wolfrace Asia-Tec Yakuza Silver velgen met voor Nang Kang 185/35R17 achter Falcon 205/45R17-> Conti's 195/40R17 Winter: 15" vijfspaak velgen Intro Sphere 17" voor 7" met Nang Kang 185/35R17 achter 8" met Conti's 195/40R17 Ophanging : Weitec Hicon GT schroefkit Sandtler remschijven voor (geventileerd, gegroefd, geperforeerd, gehard) -> Brembo max (gegroeft en geventileert) Sparco remschijven achter (gegroefd, geperforeerd) -> Brembo max (gegroeft) I.C.E. : Head unit Panasonic CQ-FX88 8 Disc CD changer Panasonic CX-DP880N Amp Boss RIP-595 Amp Boss RIP-795 Woofer Boss RIP-220DVC Compo Set vooraan Boss RIP-16 CS 4-way achteraan Boss RIP-6904 SQ afgesteld en voledig afgewerkt met leer 2004 ![]() ![]() 2005 ![]() 2006 ![]() ![]() ![]() 2007 ![]() ![]() ![]() 2008 ![]() ![]() ![]() 2009 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2011 ![]() ![]() ![]() ![]() 2012 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ©Qbank Last edited by Qbank : 05-09-2012 at 22:59. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, maar dit is de eerste keer dat ik een belg zie met de verkeerde wielkeuze, voor de rest een strakke auto
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is goesting he ik wou iets hebben wa ge nie alle dagen ziet en deze droomde ik al jaren van ![]() bbs en dergelijke ook mooi maar 10 in een dozijn he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik wou net neerzetten,er zitten eindelijk dikke wielen onder
![]() zo ie nu is kan ie mij wel bekoren.
|
|||
|
|||
![]() Wat een TOP weekend weer.
Zaterdag avond naar Magic Tuning Night, plezante gezelige n8-meet, ook supper tof dat er deel mensen van Dumped zijn doorgereden naar daar ![]() Tnx for Top 20 ![]() ![]() De Foto's En dan Vandaag de meeting die tot nu toe in menne top 2 staat dit jaar D.A.M.N. III Devil en zen Vriendin die lekstokken verkochten voor hun vrijgezele te vieren, Top lokatie met Top bakken, nie normaal top dagje ![]() En dan tegen al men verw8-ingen in een Mooie zelfgemaakte Top 30 beker in ontvankst mogen nemen, vond ik daar een redelijke eer, met de wagens die daar stonden, dus TNX. ![]() ![]() De Foto's Part One De Foto's Part Two De Foto's Part Three |
|
|||
|
|||
![]() Mocht staan op ICS dit jaar
![]() ![]() ![]() ![]() pics van vrijdag https://www.facebook.com/media/set/...14388789&type=3 Zaterdag https://www.facebook.com/media/set/...14388789&type=3 Zondag https://www.facebook.com/media/set/...14388789&type=3 heb me daar supper geamuseerd |
|
|||
|
|||
![]() Ferm golfke.ik zen er fan van.