|
|||
|
|||
Opgedronken!
Hey Allemaal!
Bij deze stel ik me voor op dit forum, ik heb alleen zelf geen Volkswagen. Wel ben ik een enorme velgen gek en wat velgen betreft kan je het denk ik niet beter zoeken als in de Volkswagen scene. Een beetje Volkswagen historie zit er gelukkig nog wel in de familie. Mijn moeder heeft in mijn kinderjaren een oranjerode Scirocco GTX gehad van ik meen bouwjaar 83... Als dat uberhaupt kan :P. Echt een wagen waar ik helemaal weg van was, maar helaas uiteindelijk weggedaan omdat er gewoon te veel mee was. Hiervoor is een Mazda Miata uit 1993 in de plaats gekomen, waar ik eerst niet zoveel van moest hebben. Sinds ik mijn rijbewijs heb heb ik verschillende auto's gereden, maar stiekem toch verliefd geworden op de Miata. Op een gegeven moment heb ik dus maar de Miata overgenomen en deze gebruik ik nu al een jaar of 4-5 als daily driver. Om op de velgen terug te komen, momenteel rijd ik op een setje Work Equip 03, maar deze ga ik verkopen. Ik weet niet wat op dit forum gepast is of gebruikelijk, maar ik zal nog even wachten met een verkoop topic plaatsen tot ik wat meer gepost heb . Hier even wat foto's van de Miata om het verhaal een beetje op te breken :P. Een week terug heb ik een set BBS RM gekocht die ik wil gaan renoveren. De binnenranden zijn niet 100% recht meer, maar aangezien ik ze aardig breed wil gaan maken lijkt me preventief laten richten sowieso een vereiste. Jullie hebben vast al 1000 keer foto's van getrashte BBSjes langs zien komen, maar voor de vorm toch maar een foto om het verhaal af te sluiten :P. |
|
||||
|
||||
dronken ,gedronken of opgedronken eeeeh welkom
|
|
||||
|
||||
Verkooptopics zijn prima hoor. Maar lees bovenaan de verkoopfora even de spelregels die er staan. En Welkom. Zoals je zult zien hebben we hier ook een Carcafe voor alle overige merken dus een Topic over je Miata is ook zeker welkom.
|
|||
|
|||
Gelukkig, ik vind dat altijd zo stom over komen om meteen je zooi te koop te zetten.
Ik hoop hier ook nog wat spulletjes op de kop te kunnen tikken, mijn bbsjes zijn nog niet compleet namelijk, er moeten nog naafkapjes bij komen. Voor de gein zal ik ook nog wel een "project"topic openen, al valt er niet zoveel interessants te melden nog :P. |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
En ik voorzie je graag van onderdelen voor bv De RM's Groetjes peter |
|
|||
|
|||
leuke auto's die miata's! echte works die velgen van jou ? zal wel goed geld opleveren dan zeker
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
dat het maar heeft mogen smaken, ik zal ook ff een opdrinken
|
|||
|
|||
De Works zijn inderdaad echt, helaas is een rand licht beschadigt (geen stoeprandschade), deze moet eigenlijk opnieuw gepolijst en gelakt worden.
Quote:
Thanks! De naafkapjes zul je wel niet meer hebben liggen denk ik, volgens mij krijg je die alleen nog tweedehands. Ook zou ik graag twee ventielgaten hebben in de nieuwe randen, maar dit zal wel niet standaard zo geleverd worden. Ik moet in ieder geval nog hebben: Naafkappen (originele metalen naafkappen). Zeskantbout (ook metaal als deze leverbaar zijn). Rode originele BBS logo's 2x randen 3,5" 2x randen 4" Metalen ventielen De boutjes ga ik hergebruiken afhankelijk van de staat waarin ze nog verkeren (roest gaat direct de vuilnisbak in :P). |