|
|||
|
|||
Stationair slecht bij warme motor
Oke, voordat de 16v er in gaat moetie me nog wel netjes van A naar B brengen.
Motor: 1.5 JB Automatic Nu zit ik met het probleem dat als de motor goed warm is (dat issie zeker na 40 mins 4000 / 4500 toeren) dan schommeld het stationair toerental enorm. Dit schommeld dan tussen de standaard 950rpm en de 300rpm, na enkele seconden valtie dan uit... Echt alleen alstie goed warm is anders blijft hij netjes rond de 1000... Anyone? Groetjes, Rick
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 25-05-2005 at 18:38. |
|
||||
|
||||
koelvloeistof temperatuurvoeler geprobeerd? of zit die niet op je blok?
|
|||
|
|||
Quote:
Ehm nou hij geeft dmv een uitslag aan hoe warm die is dus neem aan van wel! Ik ga dat ff checken nu!
|
|||
|
|||
heb dus 2 sensoren op een waterleiden vlak naast de carb, die ene zorgt er voor op de carb dat die klep open of dicht gaat en die hoor ik ook gewoon tikken dus neem aan dattie goed is.
Geen idee wat die andere sensor doet!
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook, ook met een 1.5..
|
|
|||
|
|||
zag dat mijn carb aan de bovenkant vol lag met olie, uit de carterontluchting.
Denk dat dit er wel mee te maken heeft, heb nu carterontluchting ff afgetapt, kijken hoe het nu is!