|
||||
|
||||
RS6 in de veiling
|
|
||||
|
||||
Deze auto ken ik....?
|
||||
|
||||
Bij zo een auto wil je toch echt even rijden als die goed is , je mag hier de auto niet eens starten , alles kost een vermogen aan deze wagens.
|
|
|||
|
|||
En waarom is er geen kenteken bij? Als het import zou zijn staat dat altijd wel aangegeven bij BVA vindt het nogal vaag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, t is geen polo 6n..onderhoud is nog redelijk te doen, rijplezier wat je daarintegen krijgt is ook vele malen hoger
|
||||
|
||||
T lijkt wel een netjes ding. En sleutelen gaat idd nog best. Ik heb ooit 1gedaan waar een turbo van stuk was. Dan moet wel de hele motor eruit. Maar zolang het bij wat kleinigheidjes blijft. Goed te doen.
|
|
||||
|
||||
Het is een veiling waar autobedrijven der auto's heen kunnen brengen.
Auto's mogen niet gestart worden of bereden worden door de eventuele koper. De koper kan ook niet (tenzij er boekjes of dergelijke inliggen) de huidige eigenaar aanspreken aangezien bva geen gegevens door geeft. Goedkoop is meestal duurkoop Succes |
|
|||
|
|||
idd, ik heb een kennis met zo'n zelfde type rs6 en die zegt gewoon hij kost 1000euro per 1000km kwa onderhoud. Al moet ik wel zeggen dat hij gechipt ed is
|
|
||||
|
||||
Ja als je zelf monteur bent is het misschien te betalen , moet je na de dealer .........
|
|
||||
|
||||
Quote:
als hij zo goed is hoeft hij niet naar een veiling vlgs mij |
|
||||
|
||||
Ik zeg niet dat het een slechte auto is want ik weet niets van die auto af , waarschuw alleen de mensen die van plan zijn een bod te doen.
|
|
|||
|
|||
Openingsbod en eindbod was van de eigenaar?
|
||||
|
||||
Frisse remmetjes erop zitten zo te zien. Vind het ook altijd fijn om te zien dat de tank wordt leeggereden tot de boordcomputer 0km actieradius aangeeft...
Wel een gave auto natuurlijk.
|
|||
|
|||
Quote:
dat is vanaf hoeveel je kunt gaan bieden, om onzin biedingen te voorkomen. er is geen bod gedaan.
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
|||
|
|||
Quote:
Weer wat geleerd. Thxs
|
|||
|
|||
hahaha dat lampje ken ik>>>>let op dat brand elke 5 dagen bij mijn rs 6 das 300 km op top ..........75 liter....nie vergeten das dat opgeld niks bij,,
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is inderdaad erg duur in onderhoud als je gewoon orginele onderdelen blijft gebruiken. Zo moet om de 60000km de complete tandriemset vervangen worden en gaan de schokdempers ook wel eens kapot (welke je dan alle 4 moet vervangen en met een speciale ontluchter moet ontluchten) Bij mijn oude baas hadden we een klant die zo'n rs 60000km per jaar reed