Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-12-2012, 17:42
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 967
Default PU bussen ophanging

Ik wil bij mijn corrado 2.0 8v de rubbers vervangen van de draagarmen, daar waar die op/door het subframe geschroeft zit. Ik heb zitten kijken op claus von essen.de maar zie niet expliciet de Corrado ertussen staan. Deze rubbers/bussen komen toch overeen met golf 3 ?
Reply With Quote
  #2  
Old 20-12-2012, 17:44
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 967
Default

http://www.clausvonessen.de/pi4/pd611.html

Bovengenoemde set moet ik hebben dan?
Reply With Quote
  #3  
Old 20-12-2012, 18:30
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Golf mk2, mk3, mk4 zijn allemaal gelijk...

Maar waarom zou je er PU busse in willen doen?
Reply With Quote
  #4  
Old 20-12-2012, 18:31
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Quote:
Originally Posted by riendert
http://www.clausvonessen.de/pi4/pd611.html

Bovengenoemde set moet ik hebben dan?


Staat op die site een hele lijst waar ze in passen, onderstel Corrado is gelijk aan Golf/Passat etc...
Reply With Quote
  #5  
Old 20-12-2012, 18:39
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 967
Default

Bedankt voor je snelle reactie Herm, ik zie het nu ook staan ja. Ik heb er overeengekeken. Nou is mijn duits niet helemaal top maar Querlenkerlager betekend draagarmrubber?
Het is voor mijn daily, niet voor een circuitauto of iets dergelijks maar wil voor mijn vervangingsonderdelen gewoon goed spul en de auto waar kan verbeteren om in de toekomst af en toe een sessie vrijrijden op Zandvoort te kunnen beleven.
Reply With Quote
  #6  
Old 20-12-2012, 20:29
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Quote:
Originally Posted by riendert
Bedankt voor je snelle reactie Herm, ik zie het nu ook staan ja. Ik heb er overeengekeken. Nou is mijn duits niet helemaal top maar Querlenkerlager betekend draagarmrubber?
Het is voor mijn daily, niet voor een circuitauto of iets dergelijks maar wil voor mijn vervangingsonderdelen gewoon goed spul en de auto waar kan verbeteren om in de toekomst af en toe een sessie vrijrijden op Zandvoort te kunnen beleven.

Als het voor dagelijks is zou ik je originele adviseren. En als je stuggere zoekt neem dan gewoon originele van een golf mk4 r32 die zijn volrubber en leven veel langer dan de PU-versie
Reply With Quote
  #7  
Old 22-12-2012, 18:29
rondekker1983's Avatar
rondekker1983 rondekker1983 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 731
Default

Ik dacht dat powerflex altijd adverteert dat ze langer meegaan dan originele
__________________
History
Vw Jetta 1.8 '88
Vw Corrado g60 '89
Vw Golf mk3 1.8 '92
Vw Golf mk3 Vr6 '94
Vw Caddy 1 1.6d '90

Huidig
Vw golf mk2 2.8 '91


http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464
Reply With Quote
  #8  
Old 22-12-2012, 21:00
Ruud 16V-G60's Avatar
Ruud 16V-G60 Ruud 16V-G60 is offline
Adverteerder - Ruud 16v-G60
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 527
Default

zeker weten van niet !!!!! bij mij lag powerflex er binnen 6000km helemaal uit
Reply With Quote
  #9  
Old 22-12-2012, 21:26
sander_beer's Avatar
sander_beer sander_beer is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 681
Default

heb ook powerflex gehad voor mijn polo en vond ze ook niks waard
Reply With Quote
  #10  
Old 22-12-2012, 21:44
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Iedereen denkt dat je PU moet hebben als je eindelijk besluit om iets aan dat weggedrag te doen. Al zet je er gewoon originele nieuwe in dan is dat al een hele verbetering dan de versleten oude rubbers.
Maar wil je wat stugger, neem dan de massieve van de Golf mk4 R32.
Of fijn de Vibratechnics inzet lagers.
Reply With Quote
  #11  
Old 22-12-2012, 21:45
gti_power's Avatar
gti_power gti_power is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Default

IK heb ook die volrubberen voor mn mk2,dit rijdt heel goed.
Voor mn mk1 heb ik alles pu maar dat is echt een mooiweer wagen,zou het niet voor dagelijks willen.Je voelt werkelijk alles maar er staat wel een heel goed weggedrag tegenover.
Reply With Quote
  #12  
Old 23-12-2012, 12:19
rondekker1983's Avatar
rondekker1983 rondekker1983 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 731
Default

Quote:
Originally Posted by Ruud 16V-G60
zeker weten van niet !!!!! bij mij lag powerflex er binnen 6000km helemaal uit


Komt dat bij jouw door veel vermogen of slijt het gewoon heel snel. Ik wou ze ook in me mk2 vr6 gaan stoppen maar ik denk dat ik maar r32 rubbers er in gaan doen.
__________________
History
Vw Jetta 1.8 '88
Vw Corrado g60 '89
Vw Golf mk3 1.8 '92
Vw Golf mk3 Vr6 '94
Vw Caddy 1 1.6d '90

Huidig
Vw golf mk2 2.8 '91


http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464
Reply With Quote
  #13  
Old 23-12-2012, 17:09
Ruud 16V-G60's Avatar
Ruud 16V-G60 Ruud 16V-G60 is offline
Adverteerder - Ruud 16v-G60
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 527
Default

ik denk dat het de combinatie van beide is.Ik rij nu met een aantal orginele rubbers,en de rest van vibratechnics en dat gaat perfect
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum