|
||||
|
||||
Tuningstudie Golf Orange
Quote:
|
||||
|
||||
Och, vind het wel leuk, maar of dit nou zo speciaal is...
|
||||
|
||||
Vorig jaar al gezien toen ik bij Motorsport zat, Coaching zit er langs
|
||||
|
||||
als ze hem nou flink omlaag hadden gedaan...
|
||||
|
||||
oranje stikkseltjes zijn erg mooi..
|
|
||||
|
||||
Hij zit ook erg lekker moet ik zeggen
verder ziet ie er heel erg stoer uit, vooral dat chroom aan de voorzijde achter de nummerplaat icm de chrome spiegels is wel geinig |
|
||||
|
||||
ben ik nou de enige die opvalt dat het om een golf mk5 gaat in het mk4 gedeelte??? :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Vind het eigenlijk eerder goedkoop, vooral met die 2 tinten blindering zo het lijkt...
Doet mij dan maar een antraciete, dikke wielen, laag en stijlvol, maar geen chroom, oranje en dozijn velgen....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee Maar ik vind het er wel leuk uitzien, al zou het zonder chrome grill en spiegels , (mat)zwarte wielen met een oranje randje en 15 cm omlaag er nog beter uitzien...
|
||||
|
||||
Op zich niet verkeerd, alleen moet ie omlaag, andere velgen want dit is zo standaard. Verder vind ik dat de kleur iets donkerder moest zijn... dit is maar een oranje piskleur..