![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag medeforumers,
Ik zit met een probleem: Onder mijn project auto heb ik een achteras met remschijven. Nu is dit t nieuwe type as met 38mm remklauwen, de handremkabels lopen onderlangs. In de auto heb ik nog het oude type handrem hendel. De vraag is nu welke handremkabels ik moet hebben of is het makkelijker om de hendel in de auto te vervangen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoi douwe heb je zelfde als ik bij jou heb wegehaald . daar heb ik nieuwe voor besteld liepen ook onderlangs. golf 2 gti kabels werkt perfekt gr gooi Last edited by gooigolf : 08-12-2012 at 19:30. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
handrem werkt momenteel niet hoor :X moet dit ook nog fixen xD |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hu gesloopt yorick ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat was een golf 3 as Gooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt maar kwa kabels lijkt het mij niks uit te maken , die kabels lopen ook onderlangs . heb 16v gepakt douwe . |
|
|||
|
|||
![]() Je hebt 16v remkabels nodig van het oude type.
|
|
||||
|
||||
![]() Is het nieuwe type handrem niet over te zetten?
Ik zit nu met het oude type met een groot gat in mijn edition vloerbekleding.... |
|
|||
|
|||
![]() ik kijk zo even of ik nog een hand rem heb Douwe
|
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
|
||||
|
||||
![]() Hebt de handremkabels nodig van een oud type (86/87/88) (dus oude zekeringkast) Golf met ABS en schijven achter.
Oude type met schijven achter en ABS hadden ook de 38mm klauwen. Lengte weet ik even niet meer uit het hoofd... Zal deze eens opzoeken... Moet zelf ook weer 2 setjes hebben..