|
||||
|
||||
golf 3 gti 8v blijft niet lopen
hallo allemaal
ik had al de search geprobeerd maar kon het niet echt vinden. maar ik heb een probleem met een golf 3 gti 8v. zodra dat de motor goed warm is gaat deze stotteren en loopt niet meer op 4 cilinders en valt uit en wil daarna niet meer starten. het volgende is al vervangen: -rotor en verdeelkap -bougies en bougiekabels -bobine -blauwe temp sensor heeft 1 van jullie misschien een idee waar we nog kunnen zoeken? alvast bedankt voor de eventuele oplossing mvg jeroen |
|
|||
|
|||
Zou hem is laten uitlezen, maar klinkt als een BDP-sensor!
|
|
||||
|
||||
Welk 2 liter motor heb je?
Heb je de lambda al eens losgekoppeld?
|
||||
|
||||
@bighead -helaas kunnen we hier nergens in de buurt de auto laten uitlezen.
@jeff -als het goed is is het een 2E motor en als we de lambda sonde los maken dan veranderd er niks. |
|
||||
|
||||
Heb je wel een vonk als die niet meer wil starten of krijgt die geen benzine/draait je benzinepomp nog?
|
||||
|
||||
hallo had hier laatst ook 1 .
dat bleek ondstekingmodule de boosdoener , succes |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de 2E zit de ontstekingsmodule in de bobine. Ik denk de lambda of de hall sensor in de verdeler.
|
|||
|
|||
gasklep goed schoon?
|