|
||||
|
||||
Rubbers stuurhuis
Ik heb een '88 gti 16v met een niet bekrachtigd stuurhuis.
Ik heb de meeste rubbers onderaan vervangen behalve o.a. die 2 van het stuurhuis met de U vormige beugels. Mijn vraag: Zijn deze te vervangen zonder het demonteren van subframe of stuurhuis, ... ? Kan ik dus gewoon de beugels losmaken en de nieuwe rubbers er rond plooien (zit een snede in onderaan zie ik op vele foto's) ? Iemand ervaring hiermee? Merk je verschil in het sturen met nieuwe rubbers? Het gaat dus om deze rubbers: http://www.mecatechnic.com/photos/GJ51414.jpg |
|
||||
|
||||
Je kunt idd als je de beugels er af hebt. Die rubbers er over heen doen. Dus volgens mij hoef je het stuurhuis niet te demonteren.
Of je verschil merkt met sturen weet ik niet. Ligt natuurlijk ook er aan hoe ver de rubbers die je nu hebt zijn versleten? |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze nog nooit vervangen, of ze echt versleten zijn weet ik niet maar ik neem aan dat ze sinds '88 wel iets 'soepelder' zijn geworden
|
|
||||
|
||||
Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Met een brug kun je er prima bij zonder de boel uit te bouwen
|
||||
|
||||
Ok, thanks voor de info.
Het zal wel thuis op de assteunen worden. |
|
||||
|
||||
ja kan ook, is vanmiddag ook gelukt beugels eraf wil weleens moeilijk gaan. Dan moet je de moeren eraf draaien, een bout aan weerszijden onder de plaat steken en dan van bovenaf het stuurhuis naar beneden tikken. dan krijg je ruimte onde de U beugel die steek je er dan zo vanaf.