|
|||
|
|||
2 probleemen mk2 1.6
hallo ik heb een mk2 1.6 uit 89 met carberateur en ik heb 2 problemen
1: auto loopt gigantisch hard stationair als ik hem niet goed laat warm lopen en weer rustig laat lopen (helpt soms ook niet ) ook loopt ie normaal slecht stationar knalt een beetje en valt heel soms uit bijna nooit. 2:kachel blaastt heel zacht wel warme lucht maar standje 1,2en3 doen het niet blijft zacht blazen kan dit de kachelmotor zijn? weet iemand een oplossing voor deze problemen alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
hallo,
de kachel gaat wel meer stuk, en wat je carbu betreft ,zou hem eens laten reinigen en alle vacuum slangen nakijken en controleren op valse lucht ,de voetpakking gaat wel eens stuk. ik zou ook je co waarde is meten |
|
|||
|
|||
Quote:
danku ik zal er ff naar gaan kijken |
|
|||
|
|||
nog ff 1vraag zou iemand mij ook kunnen helpen met het schoonmaken van mijn carburatuur ik wil het zelf wel doen.maar ik heb daar helaas geen verstand van .
alvast bedankt greetzz |
|
|||
|
|||
Carb is ws een vacuumslang probleem
Het snelle stationaair kan de wasthermostaat zijn Kachel blower is de weerstand ervan |
|
|||
|
|||
oke de kachel werkt nu weer en waar zit die wasthermostaat ik heb de gewone thermostaat al vervangenkga morgen wel eve. een kijkje neme bij de vacuumslangen
Quote:
|