|
||||
|
||||
Ik heb laatst een setje van een cabrio afgehaald en nog niet betaald en opgehaald, ik vond de prijs te veel, 30 euro. Zal ik voor je bellen of het er nog is?
|
|
||||
|
||||
Perfecte staat, anders had ik ze wel laten zitten , alleen vond ik 30 euro te veel, kan nog bellen als je wilt. Weet nl niet of ze er nog zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik bel morgen even voor je, het is nu woensdag.
|
|
||||
|
||||
ze zij er ook nieuw bij www.golf1onderdelen.nl zit in assen .
|
||||
|
||||
Quote:
koop je ze een keer op een meeting als die duitsers er ook zijn daar zijn ze niet echt duur heb ik de mijne ook vandaan
|
||||
|
||||
Heb ze nogsteeds liggen....
|
||||
|
||||
christiaan,
koop een gewoon setje van een golf 1, verfafbijt erop, polijsten en naar de verchromer, klaar!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
wil je niet weten wat dat gaat kosten kun je net zo goed ff nieuwe uit duitsland laten komen www.typ-17.de
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga maandag voor je bellen! Als ze ze hebben, moet ik ze dan meenemen voor 30,- ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas, net te horen gekregen dat ze verkocht waren.... In ieder geval bedankt voor de moeite Maareeuh, iemand anders nog een setje liggen??
|
||||
|
||||
Heb ze nogsteeds liggen.
Komen recht van Axel&Stauber vandaan, Amerikaan heeft ze niet afgenomen. Weet je dus meteen wat ze mij gekost hebben incl verzendkosten. Voor minder gaan ze dus niet weg