|
|||
|
|||
JettaRens
Goedendag allen,
Na al meer dan een jaar in het bezit te zijn van een Jetta MK1 en al genoeg rond te hebben gesnuffeld op dit forum vond ik het toch tijd worden om me even voor te stellen. Wie ben ik? Ik ben Rens, 20 jaar. 4e jaars student Technische Bedrijfskunde met als bijbaan Teamleider bij Albert Heijn (vakkenvullers het leven zuur maken). Trots lid van PittWorks, stelletje volkswagen gekken bij elkaar. Op dit moment heb ik in mijn bezit een Jetta MK1 en een Golf MK2. Jetta MK1 1.6 Bouwjaar: 1984 Hoe die er nu bij staat: De Jetta staat er netjes bij. Hier en daar wel een plekje, maar dat is wel te verwachten van een 30 jaar oude bak. Ik heb er 16 inch Audi A8 Winterfelgen onder zitten, met mooi getrokken bandjes(165/40/16). Daarnaast heb ik de auto verlaagd d.m.v. een schroefset zodat de wielen mooi tot z'n recht komen. Natuurlijk hou ik d'r ook van om lekker te stuiteren. Ideeën: - Klapraampjes - Chrome lijstjes vervangen - Chrome spiegels - Voorbumper met chrome lijst - Als de Jetta meer plekkies krijgt opnieuw spuiten (zal nog ff duren) - Moet de komende 30 jaar in ieder geval nog in m'n bezit blijven. 8) Golf MK2 1.8, winterauto/ragbak Bouwjaar: 1990 Hoe die er nu bij staat: Behoorlijk standaard, is overgekocht van een meneer die niet zo van wassen hield. Ben al in de strijd met het mos wat vastgenageld zit in de rubbers. Voor de rest een prima auto voor een prikkie overgekocht om de winter in ieder geval door te rijden. Ideeën: - Plat op z'n bek - 16 inch velgen die in de wielkast vallen / 14 inch velgen(breedset) waardoor ik maximaal laag kan - Voor maximaal laag is natuurlijk ook een schroefset nodig - Rode achterlichten - Een keer goed schoonmaken, waxen etc.. (moet nog zin maken) Dat was m dan! Heb je nog gave ideeën, hoor ik dat natuurlijk graag! Ajuus! |
|
||||
|
||||
welkom jettarens!
flink naar beneden schroeven die golf |
|
||||
|
||||
Welkom! Leuk een Jetta! (jammer van die blauwe platen )
|
|
||||
|
||||
En met dat plaatje eronder verraad je ook wel dat je die platen eigenlijk niet mag voeren
Maargoed op een jetta 1 vindt ik het nog wel kunnen. En ziet nog nog netjes uit.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Net wagenpark, de mk II ziet er nog erg strak uit. Succes met de wagens.
|
|||
|
|||
Thanks!
Update: Gisteravond schroefset opgehaald voor de golf. Is kijken of we van de winter nog wat sneeuw kunnen schuiven. :p |