|
|||
|
|||
nieuw project oane, caddy '87 matzwart
Vw Caddy
1.6 diesel jan '87 5 bak ats classics matzwart ingeruild via mijn oude grijze daily plannen: nieuwe wielkastranden achter ats'en opknappen interieur opknappen verlaging dr onder nieuw lakje met de roller, kleur is nog niet bekend maar zal wel speciaal worden
Last edited by Oane : 23-08-2006 at 17:38. |
|
||||
|
||||
Haha, die auto ken ik! Is van een collega van mij geweest. Als het goed is is hij wit geweest? Dat was hij nog bij hem, ik herkende hem aan het kenteken.
Anyway, veel suc6 ermee! |
|
||||
|
||||
leuk pla, maar wat de heck heb jij aan crap in je trunk liggen
|
|
||||
|
||||
Succes! Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Okee dan oane!!
Moet er ook niet een stevige verlaging op je verlanglijstje staan?? |
|
||||
|
||||
Caddy blijft leuk vind ik succes
|
|||
|
|||
Quote:
ja vergeten
|
|||
|
|||
mijn broer heefd nog wel een achter klep liggen van z'n ding
met groote letters volkswagen er op oeps vandaag even gebeld maar hij was al verkocht sorry Last edited by voklswien : 24-08-2006 at 08:02. |
|
|||
|
|||
ff aan het strippen geweest:
nieuwe aanwinst van mijn broer t2 pick up met westfalia bak erbij en huif echt een stoer ding. komen eerst weer stalen kleppen op. orginele nederlander
|
||||
|
||||
leuk spul allemaal Oane,
succes met de werken
|
||||
|
||||
hele gave t2 heeft je broer dr bij
veel fun en suc6 |
|
||||
|
||||
Je hebt/had toch ook een Passat 32b TD nog voor project?
|
|||
|
|||
Quote:
passat ligt op het kerkhof, heeft 3 jaar in gras gestaan, was straal verrot. motor met alle toebehoren eruit gehaald en blok gaat misschien in de caddy als het past.
|
||||
|
||||
Gaat lekker ofniet Oane, succes met je projecten !
|
|
||||
|
||||
...ben benieuwd, Oane!
Als het net zo gaat als je Golfje twee, dan hoeven we ons geen zorgen te maken!!! René type twee
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
de caddy is inmiddels wit gerold, gaat over 2 weken naar de lasser om bijgeholpen te worden.
heb nu ook al een amerikaanse voorbumper gescoord + dubbele vierkante koplampen van een bbs pakket. zal van de week even foto's maken.
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar de pictures!!
|
|
|||
|
|||
staat nog een aanhanger in kolumerzwaag langs het spoor
het is een laadbak van een caddy 1 ...staat bij mensen achter huis ..lijkt of ze hem niet gebruiken .iets voor jou oane voor iets meer pick up |
|
|||
|
|||
topic kan gesloten worden auto is verkocht