|
|||
|
|||
Polo 6N1 1.9D 1998 Start niet meer!
Hey,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn polo 1.9d uit '98. Ik rij een 10 tal minuten dus even naar de supermarkt en terug en hij startte toen direct. Maar toen ik dan een uurtje later hem wou starten, lukte dit niet. Ik heb dan iemand van het tankstation over mij gevraagd om er even naar te zien en hij zei dat het aan van alles kon liggen en zeker aan de gloeibougies. Maar nu ben ik naar een andere garage geweest en zij zijden mij dat het iets te maken had met een zekeringetje van 50A dat ergens terhoogte van mijn rechter ruitenwisser. Maar dat bakje vind ik dus niet. Ik heb ook een filmpje gemaakt van wat mijn boordcomputer doet als ik hem wil starten. http://www.youtube.com/watch?v=wV5i...eature=youtu.be Als jullie me zouden kunnen helpen? Grtz Anthony |
|
||||
|
||||
Is je accu niet gewwoon leeg?
|
|
||||
|
||||
Lege accu... Dat een garage dat niet ziet zeg... (of ben je alleen maar gaan vragen?)
Tijd voor een nieuwe accu of je dynamo laadt niet meer bij. Even overstarten en de auto laten lopen. Dan de accuspanning meten, bij draaiende motor moet die rond de tussen de 13 a 15 volt liggen. Als je m nu zou meten zie je hem waarschijnlijk ruim onder de 12volt duiken.
|
||||
|
||||
Tevens tijd voor een beurt...
INSP en SERVICE branden op je dash