![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Allemaal,
Ik ben Stefan Besier en woonachtig in het altijd gezellige Breda in Noord-Brabant. Ik ben 19 jaar en volg een opleiding tot Interieurbouwer/Meubelmaker Ik heb als hobby's: Houtbewerking en Brommers en nu dus ook Volkswagen, de brommertijd is leuk geweest maar wil toch wat anders. Ik heb vandaag een Volkswagen Polo 1.6 uit 1997 aangeschaft, met 123.000 op de teller en ik ben de 2e eigenaar en is altijd dealer onderhouden. Hij word met nieuwe APK geleverd en alles wat nodig is word dan gelijk vervangen, komt gelijk een nieuwe distributieset in, nieuwe accu en grote beurt zit allemaal in de aankoop prijs in. Er zit ook een trekhaak op en wil binnenkort een setje dakdragers aanschaffen en een set mooie velgen. ![]() Ik ga hem woensdag einde van de dag ophalen, en dan voorlopig zo blijven rijden, natuurlijk wel wassen,poetsen. Rustig opzoek naar een leuk setje velgjes en wat naar mijn smaak maken. Tot zover, Gr Stefan Last edited by stefan1 : 23-11-2012 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom
|
|||
|
|||
![]() Welkom, ga je de polo ook verlagen?
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, succes met de Polo!
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|||
|
|||
![]() Bedankt allemaal
![]() Polo blijft voorlopig even zo, rustig opzoek naar een leuk setje velgen, heel mischien na een tijdje verlagen, maar moet even kijken hoe het staat met een set mooie velgen. Na van loop van tijd mischien een leuke radio met lcd/navigatie scherm Of toch een losse radio en losse navigatie ? |