|
|||
|
|||
Diverse Golf mk1
Omdat mijn garagebox een nieuwe deur krijgt was ik genoodzaakt de boel eens een keer goed op te ruimen. Ik heb wat spul wat weg mag. Foto's zullen spoedig volgen. Ophalen van de spullen kan in Wageningen, kleinde dingen kunnen ook verzonden worden.
aluminium sierlijst linksachter en rechtsachter (mk1 5-deurs) inlcusief 4 chromen klips voor de raamsierlijsten. vraagprijs: 20 euro samen blanke achterruit zonder beschadigingen. vraagprijs 15 euro. blanke voorruit met 2 putjes. vraagprijs 15 euro blanke linker achterruit (5 deurs). vraagprijs 15 euro blanke driehoeksruitjes achterdeuren (links en rechts). vraagprijs 20 euro samen grille met verstralers (zonder hoekjes), 1 bevestigingspuntje afgebroken, verder nog zeker bruikbaar. vraagprijs: 20 euro hoekjes voor grille, 1 hoek beschadigd, nog wel bruikbaar. vraagprijs 20 euro samen. immitatiegrille met plastic zilveren randjes. zilveren randjes zijn beschadigd. vraagprijs: 10 euro. raamrubbers voor de deuren van een 5 deurs mk1. Over na overstap op rubbers geschikt voor sierlijsten. Deze rubbers zijn dus niet geschikt voor de sierlijsten. Vraagprijs complete set inclusief rubbers voor de hoekraampjes 50 euro. achterdeuren mk1 5 deurs, links en rechts. brons/bruine kleur. exclusief glas, inclusief raammechanisme, sierlijsten op de deuren en slotmechanisme. deuren zijn helaas door vorige eigenaar losgeslepen waardoor de scharnieren niet meer bruikbaar zijn. vraagprijs 50 euro samen. Wat ik nog zoek (ruilen bijvoorbeeld): onbeschadigde blanke voorruit nieuwe chrome pezen voor de voor- en achterruit chrome/aluminium tankdop met achterrand. niet eens met de vraagprijs, doe een bod en we komen er vast en zeker uit! Eventueel ophalen in Etten-Leur (bij m'n ouders) ook mogelijk. Al is de 'levertijd' dan in overleg foto's
VW Caddy MK3 (daily) VW Golf MK1 (hobby) Last edited by tomme : 14-12-2012 at 16:32. |
|
|||
|
|||
complete set raamrubbers ligt gereserveerd!