|
|||
|
|||
ORIGINELE G60/GTI voor en achterbumpers
Destijds heb ik het nog gedaan met wat ik had en aanboden afgewezen.
Nu ben ik er weer druk na op zoek dus als de prijs in orde is en je hebt ORIGINELE (dus GEEN imitatie) Voor en Achter bumpers van een Mk2 Golf, dan wil ik ze gelijk binnen 2 a 3 dagen komen ophalen, dan ga ik namelijk een rit door NL maken om onderdelen op te halen. Ik eis alleen dat ze origineel zijn en zo goed als schadevrij. Kleur maakt niks uit, ze worden toch herspoten. Oh ja, graag met binnenbalk en evt. mistlampen voor. Bied alles aan, ik ben ook nog op zoek naar: G60 rembekrachtiger met hoofdremcilinder G60 wielbogen x4 G60/GTI skirts (verwarmde) Voorruit met blauwe gloed boven Electrische ramen compleet met kabelboom en schakelaren. Voorgloei water verwarming ding van een Mk3 TDI met een zekering (weet niet hoe het heet) Groeten, Kaantjee |
|
|||
|
|||
Onderdelen
|
|
|||
|
|||
Hij vraagt te veel voor de auto.
En volgens mij heeft hij geen originele bumper voor. |
|
||||
|
||||
zoek je een abs bekrachtiger?
Deze heb ik van een g60 inc computer en kabelboom met sensoren.Pb maar bij interesse. |
|
||||
|
||||
Heb orginele g60 bunpers helemaal in kleur gespoten.
Verder ook nog g60 wielranden gespoten en ongespoten. Laat maar weten als je interesse hebt |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, Non-ABS, heb de ABS computer en kabelboom etc. al er uit geknipt |
|
|||
|
|||
Quote:
Intresse heb ik zeker als het voor de juiste prijs is Wat wil je er voor hebben? PM het me |
|
|||
|
|||
Okee, nu heb ik al geregeld:
G60 zijschermen en wielbogen en hoofdremcilinder met rembekrachtiger. Ik ben nog op zoek naar OEM originele G60/GTI Voor en achterbumper!! |