|
||||
|
||||
Volkswagen Golf 2 GL (Koets)
Ik heb hier nog een Volkswagen Golf 2 GL staan die voor zo ver kaal is.
Er zitten nog wel wat onderdelen op: Subframe Stuurstang Al het plaatwerk (zijschermen, deuren, kofferklep, dakraam origineel, motorkap) Benzinetank Het is een rollende koets en stuurt ook nog. voor degene die graag hobbyen is dit een leuke starter. Auto is keihard!! alleen wat roest bij voorraam. De auto is een 1600 en alle papieren zijn aanwezig + beide kentekenplaten. De Golf staat nu een jaar in de schuur en is op te halen met je eigen velgen. prijs 125,- foto's zeggen meer. Ik heb ook nog andere onderdelen liggen van een golf. voor verdere vragen kan je mailen of bellen: 06-55382096
Melvin 1993 VW Corrado VR6 1991 VW Golf MK2 Last edited by RRGOLF2 : 05-02-2011 at 19:18. |
|
|||
|
|||
Hey ik heel veel interesse in de Golf
Wanneer is hij eventueel op te halen? |
|
||||
|
||||
vandaag als je wilt, bellen gaat sneller: 06-55382096
|
||||
|
||||
tevens ook nog liggen:
G60 bumpers Centrale deurvegrendeling origineel compleet achterlichten GTI met iets blauwe tint. Zacht blauw dashboard complete kachelhuis. zekeringkast zijramen en achterraam angel eyes koplampen.
|
||||
|
||||
he melvin
wat is de leeftijd van de golf?? Groetjes Gert |
|
||||
|
||||
Hij is van 1990.
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
heb je stuk kabelboom wat aan de stuurkolom zit toevallig? dus naar de stuurhendels?
|
||||
|
||||
Quote:
lars, ja stuk kabelboom vanaf het stuur en de hendels hangt er nog aan. bedoel je alleen dat stuk of ook het stuk naar de zekeringkast?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat stuk (stuk kabels met stekkers) is bij mij afgefikt (en de rest van de auto met geluk niet!) K heb alleen oud model, en weet niet of er ergens iets van verschil in zit. Heb heel graag op zn minst de stekkers met een flink stuk kabel! Stuur me anders ff een PM wat je ervoor wil hebben!
|
||||
|
||||
hee ik durf je niet te zeggen of er verschil in zit in nieuwe en oude type dat zal ik moeten nakijken. ik weet alleen dat het 3 stekkers zijn met flink wat kabel eraan die van de hendels en het contact afkomen. miss dat je dit al kan nakijken?
ik kan natuurlijk ook het verleng stuk erbij doen vanaf die drie stekkers naar de zekeringkast. zeg maar wat het moet zijn!
|
||||
|
||||
en maar weer een upje.!
|
|||
|
|||
heb je de g60 bumpers nog?
|