|
|||
|
|||
Cruise Control Golf 2 Tdi
Heb een cruise control hendel van een Golf van voor 1987 weten te bemachtigen. Ikzelf heb namelijk een Golf van voor '87. Nu heb ik gelezen dat deze niet werkt op een Golf 2 TDI met elektronisch gaspedaal. Wie kan mij hier meer over vertellen en wat komt er zoal kijken bij het installeren van cruise control. Het schijnt niet spannend te zijn, maar ik wil graag weten wat ik moet doen.
|
|
||||
|
||||
Doen:
remschakelaars en koppelingsschakelaar aansluiten op je computer. Snelheidssignaal geven aan je computer draden hendel aansluiten op computer!
|
||||
|
||||
En t zootje aanmelden in de putter.
Zie topic link in mijn handtekening, daar staan onderdeelnummers voor de kabel (nieuw type hendel) |
|
|||
|
|||
De hendel zelf is gewoon geschikt, cruise control bij een tdi heeft niet meer dan een paar schakelaars nodig, zo ook de hendel.
|
|||
|
|||
Bedankt!
Forumvrienden,
Bedankt voor jullie reacties tot zover...... Ben blij dat ik de oude hendel kan gebruiken. Is er toevallig iemand die het "oude" hendeltje in een Golf 2 TDI heeft gebouwd? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben nu bezig met mijn tdi ombouw, waarbij straks ook de cc in moet. Heb wel een aansluitschema van de cc hendel of de aansluitingen kloppen moet ik zelf ook nog controleren
|
|||
|
|||
Onderdelen bij cc hendel
Welke onderdelen heb ik meer nodig naast de cc hendel?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hangt een beetje van je setup teller af. Zoals eerder aangegeven moeten de koppeling en remlichtschakelaar goed werken. Daarnaast heb je een snelheidssignaal nodig als je een golf 2 teller gaat gebruiken, dit signaal haal je van de teller af doormiddel van een snelheidsensor van een MFA teller. Afhankelijk van het type teller dat je gebruikt zijn er een paar verschillende sensoren. Als je nog op zoek bent naar een smalle cc hendel, deze zijn gewoon nieuw te krijgen via classic parts.