|
||||
|
||||
verschil in aandrijfassen
wie kan mij vertellen wat het verschil is in aandrijfassen van een 02a 5bak en een automaatbak die achter een golf 3tdi automaat(afn) zit
het voor een maat van me die is met een swap bezig in een golf 2 daar komt dus een afn automaat in maar wat voor assen moet die gebruiken??? het is lastig zoeken omdat de ibiza's ,cordoba's polo's en caddy's niet met diesel automaat geleverd zijn wie kan mij meer vertellen hier over |
|
||||
|
||||
Dan kan ie toch beter het hele subframe met draagarmen en assen omzetten? Ben je iets breder maar dan past alles wel gewoon. Il weet dat van de mk1 automaat de korte aandrijfas nog een stukje korter is dan bij een handgeschakelde. Maar of dat bij de mk2 aut. Ook zo is?? Mocht t zo zijn dan kan je de assen van een golf2 aut. Proberen en daar 100mm kineten opzetten.
|
|
||||
|
||||
alles omzetten is volgens mij geen optie want dan komt niet meer uit met 8j
maar ik weet niet of de je de koppen kunt omwissellen en dat de positie en de afmetingen van de bak overeen komen ,het gaat dus om een 1.6 autom. naar 1.9 tdi automaat |
|
|||
|
|||
Je gebruikt de automaatbak van de 1.6
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Lijkt me niet...
T handigst lijkt me om de golf 3 homo's op de golf 2 assen te zetten, half uurtje werk en klaro is kees |
|
|||
|
|||
Quote:
Was als vraag zonder???? Zijn de bakflensen niet over te zetten?? Dan kan je gewoon de golf 2 assen gebruiken Meet wel eerst de afstand blok naar flens En dan flens naar flens |
|
|||
|
|||
020 bakken met 100mm kineten heben de zelfde lengte als de 010 bakken
Zijn de afmetingen van de 096/01M bak gelijk dan moet je assen van de golf2 020bak gebruiken |