|
||||
|
||||
Waar te koop, zeeeer donkere koplampen?
zoals deze:
kan deze echt niet vinden, maar vindt ze uber dik! (ps: zijn deze wel legaal in nl?)
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn dat ''heldere'' koplampen, maar dan de binnenkant compleet zwart gespoten. En dat dingetje in het midden chroom gelaten.
Dit zal ongetwijfeld niet mogen, je hebt 0,0 reflectie in je koplamp. |
|
||||
|
||||
okee ja dat kan natuurlijk ook, hmm heb nog wel oude koplampen haha kan het altijd proberen ^^
|
||||
|
||||
Dat zijn heldere koplampen, compleet zwart gespoten en een lens in het midden, je hebt dus geen reflector nodig dan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dit heb ik erover gevonden.. heb nog oude verroeste koplampen en al een bod op beamer e30 koplampen gedaan met gebroken glas, hopen dat ik het trucje ook kan. dan zal ik hier een diy voor maken ^^
|
||||
|
||||
neem aan dat deze koplampen een lens hebben?
wel handig om te weten voordat ik wat koop ^^
|
|||
|
|||
wat doe je dan met je grootlicht dat zit niet in de lens lamp can een e30
|
|
||||
|
||||
Quote:
ow kijk dat wist ik niet.. tja hmm hoe kan dit feestje toch doorgaan?
|
|||
|
|||
grill met apart groot licht erin
|
||||
|
||||
Andere lampen er in bij de keuring
|
|
|||
|
|||
dat zou ook mijn optie zijn als ik de verstralers niet wilde
|
|||
|
|||
Quote:
Waarschijnlijk heeft die golf uit je eerte post ook geen grootlicht. Of hebben ze achter die lens een lamp gestoken die beide functies heeft. Ik denk dat dergelijke zelfbouw koplampen wellicht problemen gaan geven voor de APK, Het lijkt mij namelijk sterk dat je daar een goed lichtbeeld uit krijgt. Voor de APK even lampen wisselen dus. Mocht je dit zelf willen bouwen zorg dan in ieder geval dat het lichtbeeld enigzins goed is van je dimlicht. Niets is vervelender voor andere weggebruikers dan van die lampen die je verblinden, omdat ze totaal verkeerd zijn afgesteld.
|
||||
|
||||
Kan je geen Mercedes G-Klasse facelift koplampen gebruiken.
http://www.ebay.de/itm/Set-Scheinwe...1a57662f&_uhb=1 |