#1
|
|||
|
|||
problemen injectie 1600 (1971)
Hey
Sinds een tijdje heb ik vette problemen met mijn injectiemotor van mijn type 3 het begon op de terugweg van een meeting nadat we zo'n 30 km gereden hadden en de motor warm werd begon hij te stotteren en te bokken, afijn omdat we bijna thuis waren er geen aandacht aan besteed. Echter na nog een paar keer rijden is het probleem alleen maar erger geworden en is er bijna niet meer mee te rijden, de afgelopen 2 maanden heb ik van alles uit de kast gehaald om het probleem te zoeken, veel onderdelen vervangen / vernieuwd wat injectiesysteem betreft ( ik heb een 2e motor op spare) zoals temperatuurvoelers/luchtsensor/ bobine / verdeelkap /condensator/computer/ koolborstels/triggerpoints/verstuivers( laten reinigen en testen)/trottle valve switch enz enz. echter tot op heden geen succes en loop ik dus vast en vraag ik nu jullie hulp voor alle duidelijkheid motor start perfect loopt dan vrij aardig maar eenmaal op temperatuur gaat hij bokken en overslaan HELP |
#2
|
|||
|
|||
Mengsel in orde? Afstelling in orde (dus timing en mengsel?)
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Ja mengsel ok en timing ook ( 0 grd zonder vacuüm) |
#4
|
||||
|
||||
Is de computer uit te lezen? Of proberen te resetten door stroom eraf te doen?
En zit er een koudestart-injector in, dat die misschien open blijft oid.?
__________________
-- '81 VW Passat 32B met 1.6 TD-ic. -- en Vento TD |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb al eens een "reserve" computer geprobeerd maar geen resultaat, de koude start injector ook vervangen en de spanning eraf gehad + slang afgekneld-- bedankt voor de tip nog andere suggesties? |
#6
|
|||
|
|||
Probleem Opgelost
Eindelijk probleem is opgelost, er zat speling op het plaatje in de stroomverdeler waar de contactpunten en de vacuumvervroeger op gemonteerd zitten
Iedereen bedankt die mee heeft willen denken |