#1
|
|||
|
|||
inhouden, gas reactie valt weg
ik kwam net van de cinema in brussel met mijn vriendin, reed daar de A12 op richting Antwerpen, kwam er voor de lichten in londerzeel al een C class af,die wel wat snelheid wou precies ,, vitess'ke terug en gaan :p aan de lichten in Londerzeel in zen 3de en zag de C class niet meer maar dan lichten in Breendonk, terug het zelfde, gooi hem in zen 3de en weg "scheur" schakel naar 4de, 5de rij 150 fso,
en ineens houd de wagen in, schakel terug om vermogen te winnen maar deed niets,, geraakte niet meer boven de 3000 toeren precies,( bleef er eigenlijk hangen, terwijl ik mezelf op de pechstrook wil rijden) gasreactie was er niet,, het leek wel of mijn ECU het even niet goed wist,, sta ik stil motor draait goed,, wil ik terug vertrekken; geraak ik weer niet boven die 3000 toeren? me in Willebroek even op kant willen zetten en viel de wagen stil. pfff het ergste vrezen! tot op een parking kunnen uitbollen even gewacht (minuut of 2 max)de auto terug gestart even testen terplaatse of het ging en geen problemen meer werkte weer als dervoor, echt raar zou het kunnen dat de ECU in een soort noodwerking ofzo ging of bestond zoiets nog niet in 1995? hoe raar het ook is, soms kan ik 220, 230 rijden +6000 toeren,, en soms komt hij gewoon niet boven de 6000 toeren uit in zn 5de dus lijkt dit dan iets te maken met de ECU ofzo? want het blok is net nieuw en heeft / 6x xxx KM (weet het niet perfect nu) ik hoop dat ik hier wat meer info kan verkrijgen! alvast bedankt! |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat om een GTI 16v of een vr6 aan de snelheden te zien?
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
In zijn Public Profile zie ik Golf 3 GTI 16V
__________________
Golf 1 GTI 1.8 8V (DX) 1983 Zwart Golf 2 GTI 1.8 16V (KR) 1986 Oakgroen Golf 3 GL 2.0 8V (AGG) 1997 zilvergrijs 'parttime Daily' Seat Ibiza 2 (6K1) GTI 2.0 8V (2E) 1997 rood 'parttime Daily' |
#4
|
||||
|
||||
Kan aan je krukaspositiesensor liggen, of je klopsensor je motor kan in noodloop komen.
Is de auto wel helemaal goed afgesteld? Is ie gechipt? Even wat meer info over de motor aub
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#5
|
|||
|
|||
gaat idd om een GTI 16V
zo leek het dat hij in een soort noodloop kwam, hoe kan hij slecht afgesteld zijn? géén idéé op hij gechipt is, maar veronderstel van niet,, de originele motor heeft 226 xxx km gelopen en de lagerschalen hadden het dan begeven,, het blok weg gedaan en nieuwe ingelegd 56 xxx km weet niet of je hier iets mee bent? het blok dat ik er ingelegd heb was een seat ABF blok maar dit is hetzelfde,? ik vind het raar dat hij soms inhoud in 5de onder de 6000 toeren en er soms zonder problemen overgaat en ik dan tog 230 (op GPS) rij^^ soms gaat het ook niet door teveel gerij op de baan natuurlijk,, en nu heb ik precies een beetje bang om vandaag te gaan knallen met het goede weer |
#6
|
||||
|
||||
Gewoon even uitlezen met vagcom
|
#7
|
||||
|
||||
Komen de ECU (computer) nummers wel overeen?
Want ABF heb je met digifant 3.0 en 3.2 Weet niet of daar het probleem misschien kan liggen? En anders uitlezen, dat geeft vaak meer duidelijkheid.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#8
|
|||
|
|||
dat weet ik niet direct hoe kan ik dit teweten komen? hij is uitgelezen geweest toen het motorblok er in is gelegd en gaf geen foutcodes weer,, was niet in een VW garage, mss moet ik hem daar maar eens laten uitlezen? heeft het iets temaken met de bouwjaren?
|