![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze bied ik mijn trouwe belastingvrije Golf te koop aan.
Ik gebruik hem te weinig en hoop er dan ook een liefhebber voor te vinden. Heeft uiteraard zijn plekjes en dat is gezien de kmstand en leeftijd niet gek. Heeft voor zover bekend geen schade gehad. Mapje met boekjes zijn erbij evenals 2 sleutels. Er is niet gerookt in deze Golf. Kortom een nog zeer leuke Golf voor heel veel plezier! Motor: Benzine, 1600 75pk (EZ) Transmissie: Handgeschakeld, 4-bak KM-stand: 296.000 Bouwjaar: 1983 (NL kenteken 04-01-1984) Kenteken: KN-43-ZR Kleur: Lhasa green metallic (LA6V) APK: gekeurd tot 16-06-2013 Staat op 4x BBS RA (origineel) met zgan nankang banden Verlaagd dmv Weitec Hicon GT (voor schroef, achter ring) Behoorlijk net GT kuip interieur grijs/zwart GTI dashboard zwart, evenals A-B-C stijlen Zwart sportstuur origineel vw Zwart vloerkleed, lichte hemel bekleding Voorzien van trekhaak Heb je interesse en/of wil je meer info, stuur maar een bericht Bezichtiging van de Golf is altijd mogelijk! Prijs: €1500 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Lhasagreen Golf MK2 CL 1.6 8v 1984 Last edited by Lhasagreen : 30-09-2012 at 10:31. Reason: Titel veranderd |
|
||||
|
||||
![]() pricedrop €1500
|
||||
|
||||
![]() --------------------------------------------------------------------------------
woonplaats vermelding is verplicht, graag de advertentieregels naleven. |