|
|||
|
|||
Robkuh
Hallo mede VW liefhebbers,
Ik ben Robkuh,en ik woon in een dorpje vlakbij Bergen op Zoom. Oude auto`s zijn echt mn passie en hoewel ik diverse merken gehad heb in de loop der jaren, Volkswagen blijft nog mn grootste favoriet Ik heb een aantal kevers gehad,een Golf 2 diesel,een T3-panel, en op dit moment heb ik een `81er Golf 1 5-deurs 1.1benzine en voor de zomerse dagen een `68er Bruvo Buggy. Het Golfje heb ik sinds gisteren,en daar moet nog wel het één en ander aan gebeuren,maar ik vind het een hardstikke leuk hobby-autootje en ik ben er dan ook erg happy mee Eerst maar eens even uitzoeken hoe ik foto`s kan plaatsen! Grtz,Robkuh! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Welkom . Benieuwd naar de foto's
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ah. Heb jij die gekocht.
|
|||
|
|||
Ik ben er nog niet helemaal aan uit hoor... Ik moet op een geel plaatje met een bergje erop klikken,en dan in de pop-up de code plakken? Maar ik zie geen geel vlakje met een bergje erop hoor?
|
|
|||
|
|||
Nou ja,gekocht... ik had een T3 busje,en daar is deze Golf op ingeruild. Er zit wel een beetje werk aan,maar hoe langer ik er naar kijk,hoe vrolijker ik ervan word :-)
Wat de looks betreft is het wel mijn smaak,maar ik heb er nog wel wat plannen mee hoor! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij stond hier ook op het forum te koop. Wielen waren de prijs al bijna waard. Ik zeg mooie koop/ruil
|
|||
|
|||
Oke,dat wist ik natuurlijk niet,want ik ben nieuw hier :-)
Inderdaad,die wieltjes staan `em goed en ze zien er nog heel netjes uit en de naafkapjes heb ik er gelukkig ook bij gekregen. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor .
|
|||
|
|||
Thanx! :-)
|
|
||||
|
||||
Welkom hier, die zender turbo's staan m super!
|
|
|||
|
|||
Thanx! Ik ben er zelf ook heel tevreden mee!
|
|
||||
|
||||
Welkom, ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Thanx! Ik heb jou topic over je Jetta ook maar gelijk even gelezen.
Ziet er ook erg leuk uit moet ik zeggen! |