![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ja zeker, om snel weer een originele motor in te leggen en terug te brengen naar een originele staat... 4000E... pfffff
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Nee joh 16V rijdt top, tot in die toerenbegrenzer
![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
|||
|
|||
![]() No argument there, ik rijd met plezier in mn PL, maar in een GTI uit 1983 hoort een GTI uit 1983 punt uit.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Jou punt misschien, hoeft niet een anders . te zijn.. Snappie.. .
![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#6
|
||||
|
||||
![]() Voor 4k heb je 'm met originele DX motor. Ik wil wel ruilen
![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#7
|
|||
|
|||
![]() Iemand deze al bekeken?
Cleane a.klep enzo niet helemaal mijn ding, maar verder lijkt ie best ok Zo op de plaatjes. |