|
|||
|
|||
Golf2 R32 (Onder voorbehoud verkocht)
Na veel denkwerk wil ik kijken of er een liefhebber is voor mijn Golf2. De auto gaat weg omdat ik een ander project wil gaan uitvoeren met een Golf1.
Bij weinig animo blijft de auto, hij moet dus niet weg. De auto is in 2010 aangekocht als een Golf2 1.8 8v GTI, welke compleet was gereviseerd en was overgespoten. Na enkele maanden begon het te kriebelen en heb ik ervoor gekozen de auto om te bouwen naar R32. Bij de ombouw is op niets bezuinigd en alles is nieuw of gereviseerd erin gegaan. De auto staat als V6 met 3189 cm³ en 206 kW (ca 280pk) op kenteken. Bij de ombouw is onder andere het volgende vervangen/aangepast: - R32 motor uit een Golf 5 met ca 60.000 km gelopen (sinds inbouw hooguit 2500 km mee gereden); - Tevens bougies, bobines, luchtfilter en alle vloeistoffen vernieuwd; - Vr6 versnellingsbak, gereviseerd en versterkt; - Versterkte drukgroep en koppelingsplaat; - Hydraulisch koppelingsysteem van een corrado; - Compleet RVS 70 mm uitlaatlijn zonder katalysator; - Onderstel voorzijde en achterzijde voorzien van powerflex rubbers; - G60 fusees met G60 Brembo remschijven en remblokken; - KW Variant 2 schroefset (hoogte en hardheid verstelbaar); - 3-Delige Schmidt Modernlines, vooraan 8J en achteraan 9J met gloednieuwe banden; - Stuurbekrachtiging geplaatst; - Aangepast motormanagement, afgesteld op 280 PK met 340 Nm; - Sinds deze week nog nieuwe stuurnaaf en sportstuur. Er is zoveel aan de auto gedaan dat ik vast wel wat ben vergeten. De auto is compleet roestvrij, de onderkant, draagbalken, alles is keihard. Maandag 10 september staat een apk gepland, auto krijgt er dus een verse apk bij. Inmiddels verse apk tot september 2013. Vraagprijs zonder Schmidt velgen is 10.900 euro. Meerprijs Schmidt velgen is 1250 euro. Bij aankoop zonder Schmidt velgen worden er 15 inch BBS velgen gemonteerd met 4 nieuwe banden. Bespaar mij de belachelijke biedingen maar schroom niet te bellen bij serieuze vragen of belangstelling. Auto is te bezichtigen in omgeving Rotterdam. Inruil is niet mogelijk en er worden geen onderdelen los verkocht. Enkel de velgen als de auto zonder de Schmidt's wordt verkocht. Mvg Ronald Hieronder enkele foto's. Zal van het weekend wat nieuwe plaatsen (ook van interieur, motorruimte, etc) Last edited by v6freak : 16-03-2022 at 12:31. |
|
|||
|
|||
Even wat foto's geschoten.
|
|
|||
|
|||
Weekendupje.
|