|
||||
|
||||
VR6 motor 30.000km
Na lang nadenken heb ik toch besloten dat de VR6 motor plaats gaat maken voor iets anders, dus bij dezen:
Te Koop: VR6 2.8 DIS motor van 1997. Vorig jaar april 2012 compleet gereviseerd, nu ongeveer 28.000km gelopen. Nieuwe pakkingen, lagers, keerringen, lagerschalen, opnieuw gehoond, nieuwe zuigerveren, complete koprevisie, complete kettingrevisie, dynamo-revisie, nieuwe hydraulische koppelingcilinder etc. etc. Ook is er toen een nieuwe koppeling en drukgroep in gekomen. Alle onderdelen voor revisie komen bij de officiële VW dealer vandaan. Verder is de motor voorzien van: -KentCams 264gr. nokkenassen. -Spaghetti spruitstuk (origineel krijg je erbij) -JDengineering gechipt -Op maat hitteschild voor spaghetti spruitstuk -Ander inlaatsysteem. Loopt als een gek dit Motor is compleet te koop (eventueel ook zonder bak, uitlaat etc.) Wat er nog bijzit: -Complete kabelboom (onverprutst, gewoon origineel) -VR6 versnellingsbak -16 Bits ECU (de beste) JDengineering gechipt -Spaghetti spruitstuk -Alle aanbouwdelen op het blok incl. aircopomp (behalve aandrijfassen) De complete revisie, chiptuning, nokkenassen etc. hebben mij in totaal al meer dan 3600 euro gekost (hier zit de aanschaf van de motor nog niet bij gerekend) Dus voor de vraagprijs zat ik te denken aan 1650 euro. Bij serieuze interesse een PB sturen. Motor is nog draaiend/lopend te aanschouwen en mee te rijden. Ophaalplaats is Kruisland (noord-brabant) Verkocht .
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 10-07-2013 at 23:02. |
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Uppie
|
|||
|
|||
Staat de motor toch nog steeds te koop? Weet hij nu al wat ie wil?
|
|
||||
|
||||
Motor stond nog te koop vandaag door mij gekocht!
|
|
||||
|
||||
super douwe
|
|
||||
|
||||
Zoals hierboven staat, de motor is verkocht aan Dokter Douwe