![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop In Onderdelen:
Volkswagen Bora 1.9 TDi 100pk Pompverstuiver uit 2003 Met 178dkm gelopen. Auto heeft schade (zie foto) en gaat in onderdelen in de verkoop. Motor 1.9 TDi 100pk Pompverstuiver met 178dkm, geheel compleet met kabelboom, computer, afdekkap, dynamo, Intercooler. bij 166dkm nieuwe distributieriem enz. op gekomen. €1150,- (VERKOCHT) Versnellingsbak 5-Bak: €450,- (VERKOCHT) Lm Velgen met goeie banden ong 4,5mm: €300,- (VERKOCHT) Achterlichten: €75,- Achterbumper: €75,- Trekhaak met kabelboom: €100,- Bora/R32 Dashboard (gaatjes in platte gedeelte en geen losse kap voor airbag), geheel compleet: €125,- Airbag set, 2x airbag, 2x Gordel, Regelunit: €150,- 3-spaaks Stuur Leer (ZONDER AIRBAG): €75,- (VERKOCHT) Koplamp lv, Pootje gebroken: €50,- Airco Pomp: €125,- Comfortline Interieur met stoelverwarming: €175,- Middenarmsteun (vergendelings hendeltje afgebroken): €50,- (VERKOCHT) Koelers (condensor,radiateur): €50,- p/s Teller: €100,- Slotenset (2 Klapsleutels, Contactslot, Deursloten): €175,- Lederen Handrem: €50,- Voor verdere delen FF BELLEN!! 06-16720708 Vr Gr Niels & Stefan Last edited by nielsvwteam : 08-12-2011 at 21:45. |
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel belang bij dat blokkie wat bovenop de accu zit met die zekeringen ertussen, wil je die los verkopen?
|
|||
|
|||
![]() hebben we nog wel los liggen van een 1.8t motor is die ook goed?
|
|
|||
|
|||
![]() afdekplaat voor over de motor zit er gewoon ook bij alleen hadden we deze er ff afgehaald vandaar niet zichtbaar op de foto.
|
|
||||
|
||||
![]() He mannen, tipje; check even wat er precies voor motor in ligt.
Pompverstuivers zijn er namelijk niet geweest met 110pk in de Bora. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is ook prima, quanta costa? ![]()
|
|||
|
|||
![]() hahaha dat zat ik me gister ook al te bedenken, ga vanavond ff motor code opzoeken, maar omdat alleen de i rood is, is niels er vanuit gegaan dat het een 110 pk is, wat eigelijk ook logisch is omdat dit eerder zo was haha.
@mice je hebt pb |
|
|||
|
|||
![]() 74 kw is hij 100 pk dus. ff ter verbetering.
|
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
|||
|
|||
![]() je weet wat ik wil hebben he bel je deze week ff
|
|
||||
|
||||
![]() ja frank komt goed!
|
|
|||
|
|||
![]() motor kan verkocht worden met aangepaste kabelboom\ gelabeld. zodat je deze makkelijk in je mk1 mk2 kan lepelen, startblokkering verwijderen is ook mogelijk, teminste hiervoor zal ik ff de ecu open moeten maken, om te kijken of ik deze ook aan kan passen.
|
|
|||
|
|||
![]() teller, portiersloten, speakerkapjes en zonnekleppen zijn verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() De middenarmsteun voor is dit inclusief alles voor hem erin te monteren?
Welk lipje is precies afgebroken? Voor het vakje dicht te maken of voor de verstelling van de hoogte? Opsturen een mogelijkheid?
Golf MK4 GTI 1.8 T Golf MK3 GTI 16V ABF (Verkocht) Last edited by Mike--1991 : 31-08-2011 at 14:20. |
|
|||
|
|||
![]() @ mike ga morge ff voor je kijke, kep geen idee wat er stuk aan is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke dankje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Al wat bekend over de armsteun?
|
|||
|
|||
![]() Een 100pk PD motor heeft toch geen 6 versnellingsbak?
Groet Yal |
|
|||
|
|||
![]() waarom niet dan? zit er toch echt achter!
bij de armsteun is het lipje wat de deksel vergrendel er af. |