|
||||
|
||||
JoostVW's verkooptopic
Hierbij de verkoop in:
-turbo 1.9tdi 1Z (golf 3) €150,- turbo 1.9tdi AGR (golf 4) €150,- turbo's zijn beide van een lopend blok afgekomen. zonder rare bijgeluiden. -Set Thule dakdragers bestemd voor Golf mk3. incl slotjes. €45,- Verkocht (niet mijn foto) voorkeur heeft afhalen ivm formaat. -Xenon set H4 4300K Heeft maar een week in mn Lupo gezeten. €45,- Reservewiel 15" van een golf mk3/ passat. €10,- Reservewiel vuurkorf 15". Vuurkorf gemaakt van een passat reservewiel. Meeste gaten zijn dichtgelast op de 4 boutgaten na zodat er zuurstof bij het vuur kan komen. Poten zijn demontabel. Als je er een rekje boven maakt kun je er ook op bbq'en. 1 x gebruikt op VAG-fest 2012. en 1 keer thuis. €35,- Intercooler golf mk5 intercooler van een golf 5 1.9 tdi. Heeft ooit een kiezeltje gevangen en is daarna met vloeibaar metaal bij een schadebedrijf gerepareerd. gaat om een klein plekje, maar zegt het toch liever eerlijk dat het erin zit. €65,- Overzet/ las dorpel golf mk3. rechts (passagierskant) 3 deurs. Dacht een rotte plek te zien, maar bleek alleen stukje bodyschutz los te hangen. en beetje vliegroest dus niet meer nodig voor APK. dorpel is gewoon nieuw en goed. €35,- Rembekrachtigers. Heb er meerdere liggen mk2 en mk3. Zal de specifieke nummers nog even opzoeken. per stuk €20,- Hoofdkoppelingscilinder Golf mk3. komt van mn donor 1.9tdi af. €40,- foto's volgen nog. Stuur me even een pb als je meer foto's of info nodig hebt.
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 22-09-2012 at 15:01. |
|
||||
|
||||
dakdragers zijn verkocht.
tevens: UP!
|
|||
|
|||
hoeveel km's heeft de AGR turbo ongeveer gedraaid?
|
|
||||
|
||||
Zou ik even aan Rene moeten vragen maar ik geloof net geen of net wel 3 ton
|
||||
|
||||
Up