#1
|
||||
|
||||
ABF Stationair probleem
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met mijn Jetta project en hiervoor bouw ik een 9a motor op met ABF injectie. Nu heb ik het probleem dat de auto niet stationair wil blijven lopen, en als ik een vacuum-kanaaltje open zet wel (valse lucht). Hieruit krijg ik mee dat de auto geen lucht krijgt. Mijn stationairstelmotor werkt goed (heb er al 3 verschillende op gehad waarvan 1 nieuw) , krijgt de goede signalen dus ik dacht: misschien het vacuumklepje die vast zit aan het gasklephuis? hoe moet dit klepje om zitten (staat een pijl op, welke richting naar gasklephuis? pijl van gasklep af of naar gasklep toe) Als iemand dit probleem vaker heeft gehad etc. hoor ik graag een reactie kon het op google ook niet echt vinden.
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) |
#2
|
||||
|
||||
Heb je de stationair regel motor los getest of aan de auto?
Want misschien krijgt hij daar geen signaal waardoor hij niet wordt geactiveerd?
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
||||
|
||||
Ik heb mijn 3 stappenmotors allemaal in de auto getest , en allemaal gaven ze signaal (met garage apparatuur gemeten). Ookk heb ik door 3 stappenmotoren te gebruiken de kans op een kapotte sterk verkleint (helemaal doordat 1 nieuw was). Maar bedankt voor de reactie
nog ideeën wat het zou kunnen zijn naast dat?
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) |
#4
|
|||
|
|||
op het gasklephuis is een aanzuiging ofzo die naar de karterventilatie gaat denkik,, het darmpje op het gasklephuis was eens los en auto draaide niet goed meer dus,, hopelijk ben je hier iets meer mee,,
|