![]() |
|
||||
|
||||
![]() als veel mensen dit lezen dan worden ze allemaal zot .
ik ben gisteren avond gaan kijken naar een scirocco 2 1.8 8v van bouwjaar 88 met 50.000 km op de teller ( wagen was 10 jaar terug economisch pertotal verklaard ) dus gisteren maar liefst 150 km gereden om de wagen te zien , ik kom er aan bekijk de scirocco ( buitenkant was voor het schroot ) maar interieur en motor zagen er piekfijn uit . nu alles in orde ik sluit een deal met de verkoper ik spreek een datum af om de wagen af te halen alles in orde , eenmaal ik een voorschot wil geven wil hij dat voorschot niet ontvangen ( nu niet echt er op in gegaan maar goed ) zo blij als een klein kind terug naar huis mooi scirocco gevonden voor onderdelen leuk leuk . paar uur later zit ik wat tv te kijken krijg ik berichtje van die kerel " er is net iemand komen kijken naar de scirocco en hij heeft 50 euro meer , als jij 50 euro meer geeft dan is hij voor u " ik had zo al iets van grr hij was toch verkocht . nu ik heb hem toen eerlijk gezegd dat ik de afgesproken prijs wou geven ( ook omdat ik geen auto/bestelwagen met trekhaak heb + een aanhangwagen had ik ook niet dus moest ik beide huren ) ik zei ook als hij niet verkocht was dat hij mij mocht contacteren en dat deed hij ook met het slechte nieuws dat hij verkocht is .... grr en hier kom ik dus zot van |
|
||||
|
||||
![]() sucks.......maar zo normaal vandaag de dag.afspraken veegt 90% van de wereldbevolking zen reet mee uit lijkt het wel.
|
||||
|
||||
![]() Heel erg irritant. Bij mij is het wel eens omgekeerd geweest. Iets verkocht, prijs afgesproken en even later bericht krijgen dat hij toch minder ervoor wil geven.... Ben ik snel klaar mee, dan hou ik het spul wel en wacht ik fijn maar als je het zelf graag wil hebben en dan zo moet lopen is idd erg zuur.
|
|
|||
|
|||
![]() als iemand geen voorschot wil kan je dit helaas verwachten,die heb je er altijd bij helaas
|
|
||||
|
||||
![]() Van alle reakties via marktplaats zijn er 9 van de 10 crap/onzin of ronduit beledigend..niemand houd zich aan afspraken of met doet een bod en komt niet opdagen zonder bericht en reageerd niet.
Echt een speeltuin aan het worden...jammer.
|
||||
|
||||
![]() Hm, op een enkeling na heb ik wel goede ervaringen. Maar o wee, die ene... ;-) Zes keer heen en weer mailen met vragen en antwoorden, extra foto's gemaakt, prijs afgesproken, voor de derde keer (!) adres gemaild omdat hij wlde komen kijken, en daarna ? Nooit meer iets van gehoord. Grr...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad wel jammer dat het vaak (/altijd) zo gaat. Vragen ze nog meer foto's via de mail (ervan uit gaande dat je er fatsoenlijke foto's bij hebt staan) dan kun je er bijna wel vanuit gaan dat ze hem toch niet kopen.
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb om die reden wel eens met de verkoper samen op een kladpapiertje een soort van koopovereenkomst opgesteld. Hebben zowel de verkopende als de kopende partij een houvast.
Heel flauw, maar je ziet het: het is helaas nodig... |
|
||||
|
||||
![]() het is gewoon klote dat hij die scirocco dan toch verkocht heeft , ik kon heel veel onderdelen voor de mijne en dit voor een prikje .
had de wagen in een straal van 20 km gestaan kon ik met mijn eigen vervoer gaan ( maar het was 150 km en ik vertrouwde niet op onze eigen bestelwagen ) . ik vindt het echt zo jammer dat er zoveel funbieders en dan mensen dingen verkopen die eigenlijk al verkocht zijn ... op wie moet je dan nog vertrouwen ? |
|
||||
|
||||
![]() Niet leuk nee, maar niet getreurd je zult vast wat anders leuks vinden.
![]()