|
|||
|
|||
Abf in een mk1
Beste allemaal!
Wil even kijken of er iemand ervaring heeft met inbouwen van een 2.0 16v abf in een JeTTa mk1? Mijn vraag is of iemand weet of het blok past als het in de steunen zit m.b.t de motorkap? Komen de buizen die boven op het blok zitten niet tegen de motorkap aan? En dan nog een vraag, Kan iemand mij vertellen of de carterpan niet te dicht bij de grond komt bij redelijk ver verlagen? Alvast bedankt!!! Greets Dennis |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
De 1e link is mijn project idd. Ik heb een 9a blok ingebouwd. Deze heeft een kort onderblok net als de kr en pl. Abf is 1,6cm hoger ongeveer Maar abf past ook gewoon. Erin hangen steld niets voor als je vertrekt van een 1,5 benzine. Steunen op t 16v blok zetten en hangen. |
|
||||
|
||||
Je zit wel met een 02a bak waar je aparte steunen voor nodig hebt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Of je neemt een goede 020 stangbak Hangt ervan af wat ze met het vermogen gaan doen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt ik heb een aangepaste 2y erachter. Dat rijdt super icm en dan hoef je niets aan te passen. |
|
|||
|
|||
het is een 1300 dus moet 1 steun verplaatsen..
voor de rest heb ik alles compleet klaar liggen voor inbouw! moet alleen nog een spaghetti.. alvast bedankt voor de links en berichten.. |