![]() |
|
||||
|
||||
![]() KENT IEMAND DEZE VELGEN/ DIT MERK? SEIM MISTRAL
Gisteren heb ik een setje oldschool-velgen op de kop getikt. Ze lijken veel op KAMEI X1-velgen en ik dacht da's mooi voor mijn Passat variant X1-project! Helaas zijn het dus niet de echte KAMEI-'s... ![]() Maar goed; het zijn wel leuke 15"-ers die mooi bij het geheel passen, denk ik zelf. Ik heb verder nog nooit eerder van het merk "SEIM" gehoord en kan er eigenlijk niets over terug vinden op het net... Wat óók errug leuk is, is dat de velgen richtings-'gevoelig' zijn; de 2 linker zijn in spiegelbeeld van de 2 rechter gemaakt en zodoende staan er ook richtingspijlen op! (net als vaak op banden het geval is ![]() Zo zien ze eruit: ![]() respectievelijk een rechter en een linkervelg ![]() het SEIM-logo op het deksel ![]() gegevens op de rand Dit zijn verder alle gegevens die op de velg zijn aangebacht: op de rand: MISTRAL 6JX15H2 LINKER VELG:1605S 433 met richtingspijl ««« RECHTER VELG: 1605D 433 met richtingspijl »»» op het deksel: SEIM onder het deksel: ET33 6J X 15H2 SEIM aan de achterkant: BBS-SEIM MADE IN ITALY RX :: PT :K: 91 (bouwjaar?) Het naafgat is zo'n beetje 72,5/73 mm, dus er moeten nog wel centreerringen in... Duzzzz: Als iemand meer over deze velgen weet, dan hoor ik dat graag. Bedankt alvast !!! PS: Voor de volledigheid; ik hoopte dat het dus velgen waren van dìt type: (die naar mijn weten ook links en rechts verschillend zijn ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() geen idee wat t is ma vind m wel leuk
|
||||
|
||||
![]() sehr shön
|
||||
|
||||
![]() echt niemand van al die 20.000 forumleden?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
verplaatst naar wielen en banden forum.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() BBS-Seim (lightweight alloy wheel rims) een produckt van bbs in samenwerking met Seim, It. materiaal/constr bedrijf. Dat is even alles wat ik kan vinden erover, zoek nog eff verder. |
|
||||
|
||||
![]() Thanx, Sixpack!
Ik had niet gedacht nog een reactie te krijgen op dit topic... Maar ik wacht evt. verdere info natuurlijk met smart af!
|
||||
|
||||
![]() bots die borbet a look a like heb ik nu hier ligen in grijs met gepolijste rand maar loop tegen het zelfde probleem aan wat is het waard zijn van een collega en ik wil ze over nemen
|
|
||||
|
||||
![]() hier staan nu wel een paar kamei's
![]() https://www.facebook.com/media/set/...40296425&type=1 https://www.facebook.com/Classic.Rims |
|
||||
|
||||
![]() Thnx! leuke pagina, trouwens...
Ik zie wel dat de Kamei-'s hier niet links en rechts verschillend/spiegelbeeld zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker een leuke pagina
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het zou heel goed kunnen dat kamei dezelfde velgen heeft gebruikt, ook is het mogelijk dat de naafkappen niet origineel zijn en één van de vorige eigenaren Kamei uit de spaken heeft geschuurd.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En de rest van het wiel in een andere vorm heeft gefreesd... lijkt me sterk ![]()