![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel leuk! Zou dit een complete 16S zijn? Denk t haast niet...
|
||||
|
||||
![]() dat is het wel ja
alleen mag/moet er beter niks aan kapot gaan ,want er zijn via Oettinger geen onderdelen meer van te krijgen is overigens een door Okrasa aangepakt DX blok met andere boring of slag (mag ik kwijt zijn)met een 16v kop erop,een toenmalig huzarenstuk.. deze blokken stammen af van het Oettinger blok uit de franse Golf 1 GtI 16s Volkswagen heeft hiervan het latere KR blok samen mee onwikkeld echter is bij de Oetinger blokken de aandrijving van de nokkenassen anders .dmv tandwielen i.p.v de distributieriem de juiste benaming is 2000E16v van dit blok en oja het is geen bonrad ....maar Bonrath... |
|
||||
|
||||
![]() super dik blok
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi blok
|
|
|||
|
|||
![]() hoeveel vermogen zou zo iets hebben wilt dit echt super mooie motor,s was mijn droom altijd al alleen zijn ze zo erg prijzig.
|
|||
|
|||
![]() Wat een geld..... Tering zeg vind t mooie motoren maar dit is echt overkill.
|
|
|||
|
|||
![]() Mag er wel een knappe golf1 aan vast zitten!
|
|
||||
|
||||
![]() Er zit een Scirocco aan vast.
Alles aan dit blok is speciaal er zit een krukas in met een salg van94.5 mm. Dit blok is ook niet afgejaagd,vermoed dat het naar Duitsland verkocht word. |
|
||||
|
||||
![]() 5000 valt nog mee 1tje op ebay moet je bieden vanaf 7500 en die zal vast niet zo netjes zijn als deze. Als ik het geld had wist ik het wel. Als nou iedereen op het forum mij 1 euro geeft
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() tsja het zijn blokken die tegenwoordig zeldzamer zijn dan een glas water in de woestijn ..
stammen nog uit de tijd dat tuning net ietsje meer was dan een chipje en een K&N filter..de tijd van bedrijven als Abt,Dennert,Nothelle, Max Moritz,etc bij van Kronenburg zouden ze er wel raad mee weten..die had er in de jaren '90 er wel eens liggen..nu zie je ze eigenlijk alleen maar in duitse showauto's en dan te bedenken dat je in de jaren tachtig (weliswaar voor de prijs van een sport Mercedes)gewoon bij de VW dealer een Golf1/2 kon kopen met zo'n blok erin al dan niet met bijbehorend spoiler pakket /oorlogsbelettering en een jaar fabrieksgarantie ![]() schitterend! |
|
|||
|
|||
![]() vette motor zon ding ,,,ik heb ook nog zon 2 liter 16 s met flachschiebe spruitstuk in delen liggen ssss maar als ik de prijzen zie!!!! zou ik zo in de bingoo gooien,,,sow hee....maar wel appart ,,en compleet,,ik vind em dikk