|
|||
|
|||
Kachelhuizen en radiateuren Golf 1/2
Hallo,
Omdat mijn schuur toch echt wat leger moet bied ik mijn kachelhuizen en radiateuren aan van golf 1 en 2. Omdat ik niet precies weet welke onderdelen van welke golf komen kan je hem zelf komen uitzoeken bij mij. Prijs €30,- per stuk, geldt voor alles wat ik hier aanbied. Volgens mij zijn de radiateuren (4) die naast de uitlaten liggen van een golf 2, en de andere (1) van een golf 1 (misschien cabrio). Foto's: De uitlaat delen die je op de foto ziet komen nog in een nieuw topic, omdat ik nog geen prijzen heb. (Of je moet even pm'en) Ik heb nog veel meer onderdelen liggen voor mk 1 en 2, je kan op afspraak langs komen kijken want ik moet mijn schuur wat leger hebben! Niet alles gaat weg omdat ik nog een mk1 ga kopen en nog wat onderdelen zelf ga gebruiken! Mvg Leon (omgeving Zwolle) |
|
|||
|
|||
Prijs nu 25 euro per stuk.
|
|
|||
|
|||
kick,
witte kachelkapjes zijn ook te koop, 15 euro per stuk. |
|
||||
|
||||
zie ik een golf 2 airco huis?
|
|||
|
|||
dat witte wat ik kachelkapjes noemde? dan kan het kloppen
|
|
|||
|
|||
deze radiateur is verkocht! alles mag nu voor 20 euro per stuk weg! |
|
|||
|
|||
Heb je nog een knappe radiateur in de aanbieding?
Zou je eens een foto van de andere kant willen maken? Mag ook via pm |
|
|||
|
|||
Hier de foto's:
De knapste is voor een golf 1 (foto 2, linker), de andere voor golf 2. |
|
||||
|
||||
Heb je de radiateur nog met het kvs reservoir er op vast nog?
|
|
||||
|
||||
Wat vraag je voor zo een wit kachelmotokapje van een MK1? en wil je eventueel versturen?? Mag via PB.
|
|||
|
|||
jullie hebben bericht.
heb alle radiateuren nog behalve die met de rubbertjes er op. kachelmotorkapjes heb ik allemaal nog, 15 euro p.s. |
|
|||
|
|||
kick, een goed bod? bij meer aankopen korting!
|
|
||||
|
||||
Heb je de linker radiateur nog van deze foto?
Zo ja, heb je daar misschien ook nog slangen bij?
|
|||
|
|||
dit weet ik niet uit mijn hoofd. Slangen heb ik genoeg liggen maar weet niet of het van die radiateur zijn. Als u het wilt ophalen evt dan kunnen we er slangen bij zoeken?
|
|
|||
|
|||
dikke vette kick
|