|
||||
|
||||
zender speedline, 8J, ET0 op Coupe '83?
Aangezien velen van jullie ook beschikken over een hoop kennis en ervaring, heb ik deze vraag ook op dit forum gezet! Heb interesse in een setje zender speedlines, ze zijn bedoeld voor een Audi Coupe GT '83. Wie-o-wie heeft hier ervaring mee.. Volgens de verkoper kan ik maximaal 5mm afdraaien, ook kan ik de buiten op de binnenrand monteren. Maar red ik het hiermee? Auto is niet verlaagd, dus kom waarschijnlijk een 215 erop aan het gooien, maar de auto moet wel nog door de veren kunnen... Vind het een enorm mooie set, maar het moet wel passen natuurlijk! Bedankt alvast! Gr Jim
|
||||
|
||||
past op een onverlaagde auto,maar steekt voor en achter zo'n 3,5cm per kant uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat hem dus niet worden... Met steenslag zal ik de lak beschadigen van de auto en als je een agent tegenkomt die het ff niet naar zijn zin heeft die dag, krijg je nog een boete ook.. Wel enorm jammer.. Echt een dikke set!!