|
|||
|
|||
81er 1100 Golf MK1, 5 deurs.
Hallo luitjes
Voor jullie een super leuke mk1 uit 81. Hele leuke auto met geen gekke dingen. Ik heb er wat hoekjes ingelast onder aan bij de bekende hoekjes, verder zijn de balken hard, en geen gekke roest plekken Hij is gerold, dus verwacht geen strak in de lak mk1. Hij heeft zo een 180 000 km gedraaid, en loopt prima. Zit nog anderhalf jaar APK op. Staat op een schroefset, dus heel laag!!!! Zitten hele knappe 14 inch zender turbo's onder, met zeer goeie banden. Velgen alleen zijn al een behoorlijk centje waard, bijna onvindbaar. Naafkapjes zitten er alle 4 bij. Verwacht aub geen nieuwe auto, bestuurdersstoel heeft wat scheuren, verder is het zwarte skai interieur zeer net, geen hoofdsteunen. Gewoon lekker goedkoop toeren, en lekker naar meetings oid... Auto staat in Kornhorn, aan de a7, pm even voor telefoonnummer enz Prijs 1250 euro, voor de snelle beslisser, nog een set CBR carbs er gratis bij, moet nog wel een inlaatspruitstuk bij... |
|
||||
|
||||
inruil mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Goeie vraag.
Ik heb een nieuwe baan, en heb daarvoor een nieuwe auto nodig. Ik heb dus een grote belastingvrije diesel nodig. Dus ook met betaling van mijn kant, een ruil mogelijk, tegen een wegenbelastingvrije terreinwagen of station |
|
||||
|
||||
oke, dan kan ik jou niet helpen
wel een leuk Golfje heb je |
|
|||
|
|||
Bedankt ik vind het moelijk om afschijd van te nemen, maar ja crisis he, ik kan m gewoon niet houden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en up
|
|
|||
|
|||
En foto's van de achterkant, binnekant...? Mag ze ook naar me mailen (pm voor mailadres)
Wat voor motor zit er in? (4 of 5 bak?) Leuk wagentje verder . |
|
||||
|
||||
Is die er nog?
|