|
||||
|
||||
Motorshow Essen 2012
Al mensen naar de motorshow in Essen geweest dit jaar?
Wij willen dit weekend heen Zal wel hetzelfde zijn als voorgaande jaren, maar altijd gezellig |
|
||||
|
||||
ik ga waarschijnlijk morgen maar zal wel weer het zelfde zijn.
|
|
||||
|
||||
wij as vrijdag
|
|
||||
|
||||
ben al een paar jaar niet geweest....ben nu nog onderweg in Oostenrijk/Zwitserland.....als het goed is zaterdag of zondag nog effe kijken dan....
|
|||
|
|||
Ook al een paar jaar niet geweest zondag maar effies heen.
|
|
||||
|
||||
Wij gaan zaterdag met wat vrienden!
|
|
||||
|
||||
Zag op FB al wat foto's voorbij komen van VwHome en Emscoast, stond wel mooi spul !
|
|||
|
|||
maandag voor de 2de keer geweest. vond het voor de 2de keer idd het zelfde gewoon. paar leuke nieuwe modellen bij de gewone stands, wel wat leuke exclusieve auto's en raceauto's maar qua tuning is 9 van de 10 echt niks. hal 1a stond het meeste mooie spul wat dat betreft. Dikke belgische A8 op air en dikke chromen velgen, jammer van het W12 plaatje in de grill terwijl het gewoon een TDI was. verder echt een vet ding. Wel wat mooie vag dingen verder.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Gister geweest kan je nu wel echt zien dat de crisis is toegeslagen. Ik ga al er al vele jaren naar toe. Maar nu vele lege plekken wat er anders nooit was alles was altijd stampvol veel tuners niet aanwezig en weinig bezoekers vergeleken met voorgaande jaren. Het was dit jaar behoorlijk minder maar toch wel een leuke dag gehad voor een auto liefhebber is er altijd wel wat.
|
|
|||
|
|||
Ik ben dinsdag ff geweest
Opzich altijd wel grappig om ff rond te lopen. Stond wel een serieus dik Golfje 1 (zacht geel met Pirelli stickers) En een bordeaux rode 1 met een 2.0 TFSI erin |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat zal best. Daarom gaat de autorai ook niet door dit jaar. Ben er zelf trouwens al jaren niet meer geweest. Heb altijd zo'n idee als je er 1 keer bent geweest heb je het wel gezien.
|
||||
|
||||
foto's staan ook al online op www.dubnutterz.com en bijbehorende fb pagina
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn een paar heel dikke fotos bij Chris !
|
||||
|
||||
Wij gaan morgen eens kijken met 7 mensen...
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Hierbij mijn foto's, zijn met m'n mobiel gemaakt, had helaas geen camera bij me. Heb daarom dit jaar ook niet zoveel foto's
Was net als voorgaande jaren weer reuze gezellig, wel veelal hetzelfde. |
|
||||
|
||||
Die topchop.......brrrrrrrrrrrrr
|
||||
|
||||
maak niet eens meer foto's op de beurs, staat weinig tussen wat me echt kan boeien, hal 1A was wel leuk met veul VAG... maar vooral gewoon een leuk dagje met de mannen op stap en de curryworst met Bier niet te vergeten, vaste prik elk jaar
|
|
||||
|
||||
Vond 't best lachen, beetje veel ruimte voor doorgeslagen rat look spul maar toch zeker een aantal mk1/2 die de moeite waard waren!
|
|
||||
|
||||
Die topchop is echt belabberd slecht gedaan
|
||||
|
||||
de daklijn van die kever klopt idd niet meer na de topchop. zonde..