|
|||
|
|||
Vraagje remtrommels
Ola,
Kort vraagje.. Van de week bezig geweest met de remtrommels achter. Nu waren beide smerig maar eentje zat onder het vet. Deze goed schoongemaakt maar de remtrommel wilde er niet meer op. Na wat gedonder schoot de wig los (zelfstellende remmen) Nu heb ik wig los maar kan niet zien waar deze weer op moet..weet wel waar deze gezeten heeft maar zie geen bevestigingpunt oid. Moet deze op de remschoen of op de drukstang?? Ik kan het ook niet vinden in het handboek.. Wie o wie weet waar ik de wig weer op kan plakken of moet ik een nieuwe set halen? |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met wig?
Als je morgenavond nog niet eruit bent zal ik even een foto posten van mijn trommels net na de revisie. |
|
|||
|
|||
Even een foto uit het boek. Bij nr 2 zie je de wig welke ik bedoel.
Wat ik dus even moet weten of de wig een bevestiging heeft (welke ik niet kan vinden) of dat deze ligt op de drukstang en samen gehouden word door de remschoen welke samen komt met de drukstang wat mij dan de beste optie lijkt.. |
|
|||
|
|||
hij valt tussen de remschoen en de strip tussen de beide schoenen. Door het oogje aan de onderkant van de wig komt een veer, deze zit onderaan weer vast aan de remschoen en trekt de wig naar onderen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je die foto er nou meteen bij gezet had, had ik me de moeite van het scannen van een tekening, het mailen aan jou en me vervolgens ergeren aan het uitblijven van elk antwoord kunnen besparen. Dank je. |
|
|||
|
|||
Erik..zeg dan niets.
Heb geen mail van je ontvangen btw dus weet niet wat je verstuurd hebt? Als het goed is rust de wig dus op de drukstang. Ga morgen maar weer eens in elkaar flanzen Thanks voor de hulp mannen. Last edited by Cool : 07-09-2012 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
't Is natuurlijk ook gewoon stom van mij dat ik probeer te helpen. Hoe komt een mens er bij, vraag je je af he ? |
|
||||
|
||||
inderdaad erik
beetje kansloze reactie van COOL. als je een vraag stelt en dan de helft van de info er maar bij doet