Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-10-2012, 22:09
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default 1.8 8v Ontsteking in 2.0 8v

hallo .

kan iemand mij vertellen waar ik aan een ontsteking kan geraken voor in mijn 2.0 8v maar dan de 1.8 8v versie met vacuüm enz . ?

dit is namelijk voor m'n 2.0 8v 2E op webers schijnbaar is het een must een ontsteking te hebben met vervroeging en vacuüm .

wie kan er mij mee helpen ?

greets
Reply With Quote
  #2  
Old 22-10-2012, 22:11
carbreaker de autosloper carbreaker de autosloper is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,368
Default

die bestaat niet.....
__________________
quintus.....de grote race
Reply With Quote
  #3  
Old 23-10-2012, 10:35
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

en wat voor oplossing is er dan ?
Reply With Quote
  #4  
Old 23-10-2012, 19:12
duudt duudt is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 131
Default

Ontsteking van een 1.8 8v nemen, pasbusje voor laten draaien zodat die netjes in de 2.0 past en tandwiel van de 2.0 8v ontsteking overzetten.
Hier rijd ik al enige jaren mee, en in de autocross gebeurt dit ook vaker.

Groeten Dennis
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum