|
||||
|
||||
Set Gordels L+R ( Schroth asm Autocontrol II )
1 Set Schroth asm Autocontrol II
incl. montagebeugels voor C-Stijl. incl. 1 Set schouderpads Prijs: 100,- eur Contact : PM, mail of post hier
|
||||
|
||||
sold!!!!! waar woon je???
als het een beetje in de buurt is kom ik ze deze week nog halen cheers maarten Last edited by bobby-digital : 10-05-2005 at 12:41. |
|
||||
|
||||
mooi spul! ben gek op schroth. 2de optie svp. mits niet te ver weg.
|
||||
|
||||
Tegenwoordig rijden er paard en wagens die rood zijn geverfd .
Mensen met een uniform in het bruin en rood zitten daar op .. Staat iets van de letters P en een T op . Je stuurt ze een postduif en ze komen het ophalen en bij de ander aan de deur brengen . Duurt ff maar dan heb je ook wat . Je kan zelfs je goudstukken aan die paard en wagen mensen geven als ze op je deur kloppen . Dan rijden zij weer terug naar de afzender en die krijgt het stofgoud of florijnen dan weer in zijn bezit . Voortschrijdende techniek staat voor nietsch !!! |
|
||||
|
||||
ik geloof niet in verzenden, net als jij met internetbankieren
wat een boer niet kent...
|
||||
|
||||
Quote:
IDD : jouw bank kan niet overweg met een rekeningnummer wat bestaat uit 6 cijfers . Tijd voor een andere bank zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
haha wat een gezever allemaal, opsturen is natuurlijk ook een optie als het ver weg is
|
|
||||
|
||||
Quote:
hehe ik geef me gewonnen :p
|
||||
|
||||
3e optie
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat mr Polo in Drenthe woont .. of iig die kant op
|
|
||||
|
||||
Quote:
0 ervoor zetten en klaar |
|
||||
|
||||
Wie weet waar in Drenthe hij woont dan?
|
||||
|
||||
erica ,ligt bij emmen en klasinaveen
|
||||
|
||||
Ik woon heeel dichtbij BMM....
Idd in Drenthe net "onder" Emmen.... Erica om precies te zijn. En zelfs hier rijden die rood geverfde wagens rond :biggrin: Opsturen is dus geen enkel probleem. edit: net te laat ( @Serge: Klazienaveen )
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 10-05-2005 at 15:35. |
|
||||
|
||||
whatever klaas in ina der veen ,klaas geeft ina veeg.
zolang het beestje een naampje heb weten ze jou te vinden
|
||||
|
||||
Quote:
Man dat ik jou dan nog nooit heb gezien! Mijn pa werkt in de Peel (amsterdamsche veld ) Waar woon je in Erica dan?
|
||||
|
||||
Rij voor 't dagelijks undercover in een volvo 440
|
||||
|
||||
heb je een PM gestuurd, als je ze wil versturen zijn ze verkocht :biggrin:
ik hoor het wel cheers maarten |
|
||||
|
||||
Quote:
ja en een P, maar dat doet ie allemaal automatisch. en toch werkt het niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Joef got a PM !